Vandaag kon ik (eindelijk) een groot deel van mijn rijdend materieel uit de kisten halen, vakantie's en 3 tentoonstellingen (waaronder de 3-rail gastendag) hebben het een maand of 4 niet op mijn baan toegelaten, overigens heeft de V36 Dopppellok de uithuizigheid niet overleefd, tandwielen en decoder kapot, hobby project in de verre toekomst.
Na 4 maanden stilstand is het te verwachten dat de baan niet al te stofvrij meer zou zijn, dus, na het herplaatsen van het materieel, maar eens gaan rijden in de stand "maximaal rijdende treinen: 1", dan rijdt er ook maar ??n, maar wel steeds een andere, zodat ik goed in de gaten kan houden of waar er gepoetst moet worden en of alle wissels ook nog goed meerwerken.
De watertoren van de lokloods is klaar, hier zit een foutje in de achterwand, ik heb te veel op een "nette hoek" gelet en daardoor te weinig op de diepte, waardoor de muur iets rond staat t.o.v. de onderstaande muur, het is straks bij mij niet zichtbaar, anders maar weer eens wat klimop gebruiken.
Het dak van de watertoren is ook klaar, alle daken blijven voorlopig los, wel worden ze uitgerust met alle toeters en bellen, behalve de regenpijpen, de komende dagen heb ik veel schilderwerk.

Groet, Anne W