Wat een goede tips en fijne reacties heren, dankjewel

!
@Dirk: De aanpassing aan jouw indeling maakt het nog mooier inderdaad. Voor dit hele stuk heb ik de rails nog niet eens, maar ik heb dan wel de ruimte inderdaad. Nu ik zo terugdenk, misschien was ik met die 1.20 m wat te enthousiast. Heb het net nog even 'getest'. Ik lig dan wel op de baan. Rond de 90 cm red ik dan nog wel. (Ben een lange jongen

)
Je idee over de deur hou ik in mijn achterhoofd, misschien ooit is een keer. Qua financiën wordt dat wat krap

,
@Tom: Dat is inderdaad een mooie stukje baan. Ik heb natuurlijk bij mijn huidige baanplan geen schaduwstation, vandaar die vele opstelsporen. Ik neem je plan is mee, misschien kan ik er zelf wat op vinden in combinatie met de andere ideeën. maar jij zegt dus dat mijn huidige baanplan ook op een kleiner oppervlak zou kunnen? een verrijdbare baan zou natuurlijk nog mooier zijn.
@GéJé: Nee, ben nog niet bezig om mijn baanplan aan te passen. Krijg nu zoveel dingen door vanuit jullie, dat ik eerst is moet gaan nadenken hoeveel ruimte ik wil gaan gebruiken. Jouw idee is ook erg goed over de opstelsporen, om die uitneembaar te maken. Daar zal ik is over nadenken. Het andere stuk over de, ik noem het even het onderbaanse niveau, is ook niet slecht. Je hebt zeker gelijk betreffende de reistijd, alleen vind dan persoonlijk het station wat 'kleiner' worden. Maar goed, misschien is dat als het zou liggen niet zo. Ik ga is was proefopstellingen maken.