Bezoek ook de Facebook paginavan H0 Modelspoor Forum.
Dank jullie wel jongens maar een filmpje van het rijden moet ik jullie nog even schuldig blijven. Ik heb mijn weggetjes opnieuw veranderd en nu is de verf die ik gebruikt heb te glad. Moet weer veranderd worden of opgeschuurd of zo.
...en nu is de verf die ik gebruikt heb te glad. Moet weer veranderd worden of opgeschuurd of zo.
Citaat van: Pierre op 20 december 2014, 19:32:59...en nu is de verf die ik gebruikt heb te glad. Moet weer veranderd worden of opgeschuurd of zo.Nou Pierre, je bent niet de enige: na de film van vanavond moet de hele binnenkant van mijn loods ook opnieuw... m’n verf glimt.
Pierre, ik weet al zó ontzettend veel... ik kan toch ook niet álles weten.
Ze zien er geweldig uit Pierre,Ze zien er zo echt uit dat het jeugd herinneringen op haalde. Vroeger vaak in die bussen gezeten. Lijn 145 van Ridderkerk naar Rotterdam. Vooral de gelede bus was populair. Dan stonden we het liefst op het draaiplateau. Wij noemden die dingen harmonica bussen.
Qua herinnering is het natuurlijk helemaal zijn ding, omdat @Pierre zelf aan die bussen heeft zitten sleutelen. Een beetje wat ik met mijn Snelle Visser DAF heb.