Bezoek ook de Facebook paginavan H0 Modelspoor Forum.
Hij heeft dan een stuurprobleem zal ik maar zeggen. Wil eigenlijk een beetje recht door en pakt dat een stukje van de tuin van Boris de baanwachter mee.
Citaat van: Pierre op 20 november 2014, 23:03:16Hij heeft dan een stuurprobleem zal ik maar zeggen. Wil eigenlijk een beetje recht door en pakt dat een stukje van de tuin van Boris de baanwachter mee.En heeft dat er mee te maken dat het achtereind het vooreind uit de bocht duwt?Hoedanook, het gaat lukken Pierre.
@Pierre,Misschien zeg ik nu iets heel raars maar het komt zo maar in me op; Kan je de middelste wielen niet mee laten sturen?
Dat is niet zo raar gedacht Gert-Jan maar wel een gedoe. Ik moet ik dan een 2e stuuras gebruiken die bediend wordt door de 1e.
Maar ik ben al weer lekker aan het plakken en alles kan in de voorste wagen.
En een omgekeerd gemonteerde triangelDus vast aan de bus ,en de koppeling aan de aanhanger
Waarom, hij gaat toch goed zo? Een meesturende aanhanger heeft volgens mij alleen zin bij een erg lange oplegger.
...en dan ben ik toch erg blij met mijn gestuurde oplegger, bijna ieder straatje kom ik in, hij loopt altijd keurig in het spoor van de trekker terwijl een oplegger met starre assen altijd binnendoor loopt.