Hallo Jack, voor zover ik weet is er geen tekenprogramma wat te importeren is in een besturings programma.
Dan heb ik ooit voor het programma iTrain gekozen omdat er telkens werd vermeld dat Koploper er mee ging stoppen, en ik wilde graag een programma wat gewoon bleef worden ondersteund als er nieuwere windows of andere zaken kwamen, om wat te noemen het kunnen uitlezen van ships of Rfid spul. dat mocht het er komen en heel interessant is, vind ik dan.
even een toevoeging van de verschillen tussen koploper en iTrain, Klikkie doen.Maar ik zit al enige dagen een topic te volgen met het digitaliseren van een treinbaan met koploper en hierin zitten toch ook wel een hele berg mogelijkheden die mij wel aanspreken als ik het zo lees, en ook de uitgebreidheid van koploper is mega en dit in vergelijking met iTrain, nu weet ik niet of je met een iPad iets wil gaan doen bij je treinbaan, de besturing of zo, want dan valt koploper al af, tenminste het was in 2011( dat stuk is wat ik nu lees ) nog niet zo.
Ik heb even richtings pijlen in de iTrain baan aangebracht nu

Zo en nu weer even terug naar een dilemma waar ik mee zit, maar daarover meer in mijn baan