Auteur Topic: Figuren in 1:48  (gelezen 8327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Figuren in 1:48
« Reactie #25 Gepost op: 19 april 2014, 16:26:51 »
Ziet er volgens mij heel redelijk uit. Het is alleen een weekeindje schilderen maar dat geeft niet. Volgens mij (als ik de grote foto goed bekijk) hebben ze wel een gezicht met wat contouren en dat is een plus punt. 

Heb je ze al ...  of heb je ze besteld? Ben zeer benieuwd naar het resultaat van een opgeschilderd exemplaar. Maar jij denk ik zelf ook. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Figuren in 1:48
« Reactie #26 Gepost op: 19 april 2014, 16:54:20 »
Net besteld. Ik denk dat 't begin mei in de bus ligt.
En inderdaad: ik ben ook wel benieuwd hoe of het eruit ziet. Ik vind schilderen leuk, maar allemaal te gelijk schilderen is niet mijn ding. Ik schilder alleen figuurtjes die ik direct gebruik en ik moet toch eerst verder met de bebouwing van de slager (daarvan zal ik zo een update zal doen) en mijn werkplaats.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)