Auteur Topic: Lijm maar welke  (gelezen 18923 keer)

Offline Opa-Bullcat

• Super Modelspoorder
  • Geslacht: Man
Re: Lijm maar welke
« Reactie #25 Gepost op: 3 maart 2014, 12:21:05 »
Wim, ik ben van de, "waarom eruit gaan, als ze de spullen ook thuis komen brengen :) " , er staat hier op het forum al de reden waarom ik dus veel liever online iets koop als in een stenen winkel.\

Ik zoek verder op inet dus ;)
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Enschede (import)
    • Portfolio
« Reactie #26 Gepost op: 3 maart 2014, 12:42:16 »
Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om het op z'n eigen manier te doen. Wat dit aangaat bestaat er geen ultieme waarheid.

Voordeel van deze winkelhaak is dat je bijvoorbeeld muren, net als de haak, altijd precies rechtop kunt zetten.
Om platen uit te snijden, zou ikzelf een platte winkelhaak van metaal nemen. Ze zijn er ook in dunne uitvoeringen met maatverdeling.

Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

• Super Modelspoorder
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
« Reactie #27 Gepost op: 3 maart 2014, 23:19:42 »
Ik lijm mijn bouwpakketten met Faller Expert en laat het 24 uur uitharden voordat ik iets anders er aan vast zet waardoor ik kracht uitoefen of er kracht op komt te staan, er zijn bij mij in de 15 jaar dat de oudste huizen nu staan, nog geen naden open gegaan.

Geduldig werken geeft naar mijn mening de beste resultaten, daarom bouw ik er ook twee tegelijk.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"