Auteur Topic: Windows 8.1  (gelezen 1522 keer)

Offline WIM

• Kruier
  • *
  • Geslacht: Man
Windows 8.1
« Gepost op: 8 februari 2014, 11:56:00 »
Beste forum leden
Misschien ten overvloede maar ".
Om de help functie in windows 8.1 te kunnen openen heb je onderstaande link nodig .

http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=40899
met vr gr
Wim de Wagt

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Windows 8.1
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2014, 12:36:45 »
Huh? Moet je om een help-functie van het internet een programma downloaden om de help-functie te kunnen lezen of gebruiken? Bij mijn auto zit gewoon een instructieboekje.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline WIM

• Kruier
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2014, 12:47:27 »
Nog even voor de duidelijkheid het"betreft hier de help fu in Koploper.

Groetjes
Wim de Wagt

Offline Opa-Bullcat

• Super Modelspoorder
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2014, 12:54:51 »
Dan moeten ze dat in koploper fixen lijkt mij :D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Enschede (import)
    • Portfolio
« Reactie #4 Gepost op: 8 februari 2014, 17:02:09 »
Sorry, ik ben een Mac-gebruiker en ik heb hier écht geen verstand van.  :o
Van heel veel dingen weet ik een héél klein beetje, waardoor het lijkt alsof ik overal verstand van heb.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

• Super Modelspoorder
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
« Reactie #5 Gepost op: 8 februari 2014, 22:06:07 »
Beste Opa,

Ter informatie: de verdere ontwikkeling van het gratis programma Koploper is gestopt, dit vanwege het feit dat de ontwikkelaar er geen plezier meer in had, dus aanpassingen aan gewijzigde computerprogramma's en nieuwe/gewijzigde digitale centrales komen er niet.

Er worden nog wel bugs (lees fouten) gefixed die boven water komen en ook bij de vrienden van de ontwikkelaar of in "Rotterdam" boven water komen.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"