Auteur Topic: setrack of streamline van peco  (gelezen 1422 keer)

Offline Opa-Bullcat

• Super Modelspoorder
  • Geslacht: Man
setrack of streamline van peco
« Gepost op: 28 januari 2014, 19:08:21 »
Hallo , ik zit naar rails te kijken want ik wil nu wel eens een leuk banenplan gaan ontwerpen in anyrail.

maar dan kom je dus bovenstaande tegen "setrack streamline peco" wie kan mij even het verschil in beide uitleggen en kan je ze beide gebruiken naast elkaar, de wissels zien er bij Setrack wat R1 achtig uit, en van streamline zijn ze zo te zien wat vloeiender uit of ik kijk verkeer, kan ook nog.

ik hoor het wel hopelijk.

Btw, kosten plaatje telt ook mee uiteraard, ik mag nogal wat ruimte met rails gaan vullen .
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: setrack of streamline van peco
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2014, 20:14:55 »
Zeg opa, begrijp ik nu dat je 287 wagons en 83 locomotieven in minder dan twee weken hebt ingekocht van all over the world en dat je nog geen halve meter rails hebt liggen?  :o
Is dát wat ik begrijp?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

• Super Modelspoorder
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2014, 20:20:29 »
Wim, luisterd :D :D , naast dat ik alleen een test stukje heb van fleischmann rails een pendelbaantje 2 meterlang, heb ik zelfs nog niet eens een hobby ruimte op het dak staan, maaaaar daar zijn we nu in vergevorderde staat mee, dat wil zeggen ik heb nu bijna alle offertes binnen, en als mijn boekhouder eens opschiet met mijn winst gegevens van de afgelopen 3 jaar ga ik eens ff de bank een poot uit draaien, en dan zeg ik die aannemer word het, en mag die aan de gang.

En tot die tijd verzamel ik van alles en nog wat, nu geen treintjes meer maar rails, veeeeeel rails en het liefst peco als ik tenminste een antwoord op mijn vraag hier krijg wat het verschil is tussen die 2 dingen.

en misschien bestel ik wel een pallet flex van peco, zou ik dan korting krijgen bij de fabriek.  :o 8)

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Enschede (import)
    • Portfolio
« Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2014, 21:01:06 »
Je kunt je zo langzamerhand wel inschrijven bij de Kamer van Koophandel als modelspoorhandelaar, dan krijg je alles tegen inkoopsprijs.  8)
Bij jij jou een beetje handelaar of niet?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

• Super Modelspoorder
« Reactie #4 Gepost op: 28 januari 2014, 22:20:47 »
Ik sta al ingeschreven bij de KVK he :) eigen bedrijf oooo zo handig soms.

Nu weer verder met mijn baanontwerp met peco rails, zou alleen uitgelegd willen hebben hoe je een Helix in anyrail zet :(

Heb nu alleen nog naar een paar opstel sporen, beetje last van ontwerp block geloof ik.