Bepaalde boards/topics op ons forum zijn uitsluitend zichtbaar voor geregistreerde forumleden!
Set wat ik nu heb koste 10 euro en daar kan men dan 4 lange wagons mee verlichten.
Hé Tom,Daar waar jij iedereen enthousiast maakt voor Scenery en Itrain, heeft Wijbe je nu ingewijd in de geheimen van 'de inbouw van verlichting'?Wat ga je de volgende keer dan wel niet oppakken? 'Bekleden van Rijtuigen' .....??Groeten,Jan
Wat een mooi stammetje is dat geworden.en dat nog steeds met een hand.
dat is een mooi stammetje geworden, ik heb er helaas niet zo echt veel geduld voor denk ik.
Dat ziet er prachtig uit. Had dit topic niet eerder gezien, vandaar dat ik nu pas reageer. Meteen een vraag: welke afplak-tape gebruik jij hiervoor? Veel afplak-tape laat nog wel eens de randen van het geverfde gedeelte afbrokkelen, vandaar mijn vraag.
Citaat van: Opa-Bullcat op 2 januari 2014, 23:18:53dat is een mooi stammetje geworden, ik heb er helaas niet zo echt veel geduld voor denk ik.Dank je. Maar hoe moet dat dan als je straks aan je baan gaat beginnen Opa. Daar moet je toch ook af en toe een beetje tijd en geduld in steken lijkt me. Dat is de hobby ..... toch?