Belofte maakt schuld, dus hier deel 1 van de nieuwe aanwinsten.
Veel piccolorails (waaronder 63x9100, 40x9101, 15x9102, 7x9131, 16x9136, 1 elektrische wissel rechts en eentje link), een doos met nog eens 9 linkerwissels, 7 rechterwissels, een driewegwissel, een kruis en twee verschillende engelse wissels, plus nog eens 21 aandrijvingen voor deze wissels. Ook nog wat flexrails, 13 ontkoppelrails, wat passtukjes en uitschuifbare rails. Er zaten ook rails tussen zonder het ballastbed plus de standaard R1 en R2 bogen van piccolo. Die gaan de deur weer uit. Dit is allemaal wel bekend materiaal, dus dat gaat niet op de foto.
Verder een Multimaus met een kastje. Ik heb geen idee of dit ook past op mijn Twin Center systeem.

Daarnaast een doos met kleine kastjes (aansluitingen voor wissels) en blauwe doosjes met drukknopjes. Kan ik hiermee (die blauwe doosjes dan) ook verlichting schakelen?

Een doos met boompjes, hekjes en onbewaakte overwegen. Volgens mijn zwager ook overwegen die voor een keerlus zouden zijn, al gebruik die dan niet voor een keerlus. Kan ik ze dan zonder problemen gebruiken als ‘gewone’ spoorwegovergang?

Nog wat spoorwegovergangen, containers en huisjes.

Nog meer huisjes.

Wéér datzelfde station (ik heb er nu gewoon drie van), een perron en een fabriekspand voor het industrie- annex bedrijventerrein van Hookyville.

Huisjes in aanbouw en wat huisjes voor de volkstuin ofzo.

Uitbreiding van het wagenpark.

En nog een vrachtwagen met aanhanger.

Van Noch twee doosjes met tuinarbeiders en bouwvakkers (die op de foto staan).

En een doosje van Preiser met zittende figuren.

Tot slot van dit bericht nog een doos met lok en goederenwagens. Niet het enige rijdende materieel, maar dat moet ik nog uitzoeken en op de foto zetten.

Mvg,
Martin