Toch weer een paar uurtjes kunnen knutselen.
Het voetpad aan de linkerzijde heeft nu ook de curve die er rechts al was.
De lantaarnpalen staan rechtop. Het klei om ze rechtop te houden is gemaskeerd met wat groen. Doe er nog een paar stukkies kleur over, zodat het meer lijkt op bloemen.
Voor de variatie zet ik op de rechte delen van het voetpad nog wel een paar bloembakken. Schuin wordt weer zo lastig, want dan moet je het ook weer maskeren met klei. Of ik zet ze op de rand van de muur die er als vangrail komt.
Alle delen van het hoekhuis zijn geverfd en zijn niet meer zo plastic als eerst.
De Manhatten Club moet alleen nog in het midden een likje krijgen.
De weg is behandeld volgens het filmpje dat Martin Domburg ook bekeken heeft. Moet alleen nog de witte strepen doen.
Er staat en wit stukje styreen. Dat wordt straks een steunmuur en einde van het doodlopende pad bij de Manhattan Club.
De twee hoger geplaatste huizen zijn nog niet definitief. Het rechter heeft een poort en dat wil ik hier liever niet. Daar komt een woonhuis voor in de plaats. Het linker van die twee moet nog een dakkapel krijgen. Volgens mij heb ik daar nog wel delen van, alleen geen dakjes.
De tractor is bezig met de aanleg naar de parkeergarage.
Ik wilde eerst nog apart stoepranden maken, maar dan moet zo'n randje niet hoger dan 1 mm zijn. Ik moest dan stukjes van 1x1 mm gaan snijden van styreen of karton. Daar ben ik (nog) niet in geslaagd en ik weet niet of ik dat nog ga proberen.
Foto's dan maar:

Iets dichterbij gaan staan, met gevaar voor eigen leven:

En zo ziet het er vanuit een helikopter uit:

Mvg,
Martin