Stiekum wist ik eigenlijk wel dat je geen stoom in een mijngang kunt laten rijden; is het niet vanwege het vuurgevaarlijke, dan is het wel vanwege de roet en de stank. Datzelfde geldt natuurlijk ook voor een dieselloc.
Turf? Ik heb een hele bak vol kolenmijnfabriek liggen, inclusief bewegende liftschacht met een hele constructie op het dak. Bovendien heb ik me suf gespaard aan kiepwagentjes die steenkool gaan vervoeren. Turf vind ik leuk, maar een ondergrondse mijn vind ik toch net wat leuker... én meer uitdaging.

Ik heb net nog even op Marktplaats gekeken of daar nog N-locjes zijn die goedkoop zijn om te bouwen, maar ik moet toch iets vinden waar de motor uit het zicht zit.

Dit KATO-onderstel zou wel eens een kandidaat kunnen zijn; lekker laag motor gedeelte en lekker kort. De zijkanten wat vereenvoudigen, want dat laddertje is alleen voor hele kleine mensen, en een opbouw en karren met die handel.
Is het zo doorzichtig.
Maak je geen zorgen Pierre, niemand heeft het door... écht niet.
Toch nog niet helemaal om Wim.......... Bijna
Er zijn nog zoveel lopende projecten. Ik denk er nog over maar het is zo verleidelijk.
Ja Pierre, je hebt nog zóveel projecten.... Je hebt maar één klein excuus nodig en dan ben je om... en wees maar niet bang, ik zal niet zeggen: "Zie je nou wel?"
Met een fixeer spuitbus voor pastelkrijt tekeningen kom je een heel eind. Ik heb goede ervaringen met Talens (dun spuiten).
Ging het niet met je dry-brush weg Wim? Of heb je daarna pas geplakt?
Ik heb die decals er pas als laatst overheen geplakt... was niet slim. Ik doe er nog wel wat drybrush overheen en dan haal ik wel zo'n bus Talens fixeer.