Vandaag even tijd gehad om de beurs rond te gaan.
Tjonge wad hadden we het druk met loc's testen.
Ik dacht dat we iets meer dan 50 loc's hebben getest voor mensen die een loc op de beurs hadden gekocht en die eerst even wilde laten rijden (of hopen dat dat kon) alvorens ze huiswaarts gingen.
De meest waren zonder problemen, er was er echter wel 1 heel bijzondere bij, deze had een sleper, zat in een doos van Marklin maar bleek een 2 rail Hamo te zijn.
Ja dat is natuurlijk lullig als je denkt dat je een 3 rail digitale lok op de kop wist te tikken voor een leuk prijsje.
Ik heb wat proefpakketjes gekocht voor het loof van bomen, eens kijken of dat wat il worden, ook om klimop langs de muren e.d. te laten groeien.
Per pakketje betaal je dan € 3,95 en daar kan je dan wel eens een testje aan wagen.
Loop ik toch ineens tegen een rol hekwerk aan, €4 voor 3 meter, daar kan ik aardig wat mee doen.
Wilde zoiets gaan gebruiken om een afzetting te maken a la Pierre.

Zie ik dat die beste man ook al van die kant en klare paaltjes heeft, ik dacht die zullen wel wat kosten.

Kijk ik naar het prijsje op de achterkant, ja daar ga ik dan zelf niet voor tobben, als ik 2 boortjes breek ben ik al duurder uit.

Zitten 10 paaltjes in het zakje.
Kijk zelf maken is leuker maar voor die prijs ga ik niet over nadenken.