Bouw van de Moselstrecke gestaakt. Plannen worden aangepast. Hallo allemaal,
Ik had op het forum al verteld dat ik, samen met een collega, bezig ben met het opzetten van een winkel. Dit heeft veel van mijn tijd gevraagd en daardoor is er de laatste tijd niets gebeurd op het gebied van de hobby. Daarbij komt dat ik er over zit te denken om te gaan verhuizen omdat ik straks dichter bij mijn werk wil wonen. Dan heeft het ook weinig zin om door te bouwen aan een baan waarvan je weet dat je die waarschijnlijk weer af gaat breken.
Op dit moment wordt het pand, waarin we onze winkel gaan vestigen, grondig verbouwd. Het is nu dus wachten op de oplevering van het pand en tot die tijd heb ik dus weer wat meer tijd. Ja, dan heb ik dus weer wat tijd voor de hobby maar dan zit ik nog met die verhuizing.
Voordat ik mijn huis te koop kan zetten moet er nog het één en ander aan gedaan worden om het "verkoopklaar" te maken, en als het daarna in de verkoop gaat, is het met de huidige markt ook nog de vraag hoe lang het gaat duren voordat het verkocht is. Om nou al die tijd niets aan de baan te doen?

Daarom heb ik besloten dat ik de baan zoals hij er nu staat gedeeltelijk weer af ga breken, om hem vervolgens als module baan weer op te bouwen. Als ik dan mijn huis verkoop kan ik alles makkelijk verhuizen en tot die tijd kan ik toch gewoon door bouwen. De komende tijd ga ik eerst eens rustig nadenken over hoe ik dit aan ga pakken.
Groeten, Gert-Jan