Beste Roel, aan weerszijde van de Auhagen trottoirplaten zitten stoepranden.
Ja Wim, dat zie ik nu ook ineens

. Ik kreeg net de maten van zo'n kunststof trottoirplaatje binnen, maar dat wordt wel een dure grap om drie perrons mee te bekleden. Ik ga op zoek naar een andere, goedkopere manier. Toch bedankt voor je leuke foto's.
Lekker opgeschoten Roel. Ik vind je perronzijkantjes super. Heb je al geprobeerd of je met die dubbele plaat niet met je lange wagens vast loopt in de bocht op het perron? Volgens mij kan je niet hoger meer met je perron en is er geen plaats meer om er nog een laagje bovenop te plakken.

Hier ben ik vannacht ook achter gekomen, Pierre. Ik ga daar een oplossing voor bedenken. Ik baalde wel (eventjes maar, hoor!) Het zijn maar kleine stukjes bochten, zoals je op één van de vorige foto's kan zien. Misschien kan ik met de bovenste strook MDF ophouden op het einde van de rechte stukken rails. Ik ga wel proberen of ik dan het laatste gedeelte kan afschuinen zodat die soepel overgaat naar de onderste strook, als je begrijpt wat ik (niet) bedoel

.
Hier een voorbeeldje van een glad perron in combinatie met een dichte overkapping. (geen idee waar het is)
Leuke sfeervolle foto, Pierre. Inderdaad met dichte overkapping. Kan ik toch wel wat voor mezelf uithalen. Het is wel een groot station zo te zien aan het aantal perrons.
Steentjes kan je ook schilderen op de volgende manier.
Perron eerst helemaal zwart maken, dan een strookje van dat gaas er op plakken dat ze op naden van gipsplaten gebruiken. Dit is zelfklevend. Dan je perron grijs schilderen en als de verf droog is het gaas er weer aftrekken.
Dat is een leuk idee, Gert-Jan, ik ga dit zeker op een proefstrookje uitproberen. Ik denk dat je dat spul bij elke doe-het-zelf-zaak kan krijgen? Is een lekkere manier om goedkoop een bestrating te maken. We gaan het zien.

Lekker opgeschoten Roel. Ik vind je perronzijkantjes super.
Ik heb het even nagekeken, maar die perronzijkantjes zijn van MBZ (als ik het goed heb). Ik hoop dat ik er genoeg van heb liggen.
Als ik doorga met de dubbele stroken MDF, moet ook het gehele station 10 mm omhoog. Een nieuwe uitdaging

.