Regelmatig ben ik boven met m'n baan bezig, maar niet altijd is het iets opzienbarend om het te melden. Ik heb nu in één gedeelte van de baan rijdraad gelegd, alleen weet ik nog niet of ik met FCS doorga. In ieder geval ligt er de draad, dus ik kan dit altijd wel weer oppakken.
Als ik hiermee verder ga wil ik dit wel via Koploper doen. Ik moet me hierin nog wel verdiepen.
Ik plaats in ieder geval een paar foto's van het aanbrengen van die draad. Ik heb hiervoor gewoon een groefje in de plaat geslepen met de dremel. Ik heb geen speciale accessoires voor de dremel om een bovenfreesje te maken, dus dan maar op deze manier.

De rijdraad erin en dichtplamuren. Alleen veel te dik, dus dat werd schuren

Na het schuren met de wegenverf aan de gang.
Ik moet nog wel precies de breedte van de weg boven bepalen.
Het is wat ruw aangebracht.

Ik was wel benieuwd of de draad niet te diep ligt, dus even een bus laten rijden.
En zo te zien rijdt die zonder problemen.
De draad ligt er in ieder geval in, dus wil ik in de toekomst toch met FCS verder gaan dan kan dat.
Ik ga nu eerst verder met de bebouwing. De huizen/winkels die er komen zijn van m'n vorige baan, dus daar moet nog wel het een en ander aan gebeuren. Ook de verlichting daarin wil ik veranderen, wordt waarschijnlijk ledverlichting.
Ik zal jullie hiervan op de hoogte houden.
Dus wordt vervolgd.