Veel haast heb ik op dit moment niet want mijn vrouw heeft een week geleden een nieuwe schouder gekregen en mag/kan 4 weken niets doen. Zelfs de eerste 14 dagen mag ze amper haar vingers bewegen dus ben ik de man in huis die haar helpt met het aankleden 's-ochtends, verder de was doet, strijkt, stofzuigt, kookt enz. enz.
Gelukkig kijkt ze zelf er al naar uit om het huishouden weer op te kunnen pakken want helemaal niets doen gaat heel snel vervelen.
Zodra dat kan zal ik haar zeker niet in de weg staan

Voor het revalideren staat 3 to 6 maanden.
Mijn operatie staat voorlopig voor medio 2017 gepland, eerst moet mijn vrouw volledig hersteld zijn en dan kijken wat er voor mij nog mogelijk is. Wie weet is er tegen die tijd al weer meer mogelijk met 3D.
Door alle positieve berichten kreeg ik zeker positieve energie.
Tussen alle huishoudelijke klusjes en het mantelzorgen een beetje op het www zitten koekeloeren en wel iets gevonden wat me aansprak.
De opmaak is met C-rail maar mocht de baan verkocht worden dan stap ik over op K-rail of misschien wel op 2rail
2rail blijf ik altijd toch mooier vinden en DCC rijden (wat natuurlijk met 3 rail ook kan) trekt me ook wel aan.
Dit is het idee wat ik tot op heden heb uitgewerkt.
Gewoon weer een buurtspoortje ergens in mijn fantasiewereld.

Wederom iedereen bedankt voor de aardige en meelevende berichten.