Het heeft even wat tijd gekost want de rommel moet natuurlijk ook worden opgeruimd.
Eerst de baan een eindje verschoven waardoor ik aan de zij- en achterkant kan werken.

Het eerste strooisel er op, deel bruine vezels en een deel bosgrond van Noch 08350.
Beetje verdunde houtlijm er op smeren en strooien maar.

Gelijk wat bosgrond langs het tuinpad van mijn vader gestrooid, dat gaat in ene moeite door.

Vervolgens worden de eerste bomen geplaatst, druppie witte houtlijm aan de onderkant van het stammetje, gaatje prikken en de boom staat voor altijd goed en stevig.
Ik kan ze dan later altijd netjes met verkorte afstand naar rechts richten.
Deze bomen komen uit eigen productie.

Het geeft al gelijk het sfeertje wat ik voor ogen had, daar heb ik dan ook avonden op zitten turen en nu onstaat het zoals ik in mijn grijze koppie heb zitten.

Er kan nog meer bij, ook de bomen gemaakt van zeeschuim vind ik zelf er wel leuk bij passen, dan wordt het niet helemaal zo'n dennenbos.

Gelijk maar de jagers en boswachter er bij gezet, de boswachter staat al klaar met zijn zaag om straks het grote wild in stukken te zagen.

Tegen de muur groeit al aardig wat klimop, zo te zien is het geen Hedera, wat het wel is weet ik niet. 8o

De eerste bergwandelaars zijn ook al gesignaleerd, zou zo maar kunnen dat ze even naar de herberg gaan voor een lekkere Hefe Weisse. B)

Overzicht van het gedeelte.

Van uit de andere hoek.

Dat was het dan voor vandaag, morgen maar weer eens wat bomen gaan draaien.