Ach Pierre, het gaat soms vanzelf.
Vandaag aan huisje 3 begonnen,
Metzgerei von den Hosen of zoiets.
Ik ga het mezelf weer eens wat lastiger maken, zag bij Anne W dat hij de boel lichtdicht maakt met aluminium folie.
Dat ga ik nu ook maar eens doen want het zal toch in de slagerij lekker licht en proper moeten zijn met van dat koele TL licht.
Zo ben ik weer wat langer bezig met het bouwen van een modelletje.
De "gordijnen"gaan natuurlijk ook weer aangepast worden en er moet meer zicht de winkel in komen.
Zaterdag eens kijken of ik in Houten wat kan vinden van een slagersinterieur anders gewoon zelf wat uitprinten.
Eerst de muren in de voegenkleur zetten.

Dan de aluminium folie aanbrengen.

Vervolgens de muren een kleurtje geven.

Daarna als het goed droog is de muren met verdunde zwarte verf behandelen, hier is duidelijk het verschil te zien tussen met en zonder zwarte verf.

Uiteindelijk ziet het er dan zo uit, ze zijn nog wel niet helemaal droog, dan is het ook niet meer glanzend na het drogen.

Morgen klein beetje verder, de rest van de dag oppassen want de Pappa's en Mamma's hebben het druk met de auto's te laden om op zaterdagochten heel vroeg richting Oostenrijk te gaan om te gaan wintersporten.
Dan is het lastig als er van die zeurende kinderen om je heen lopen, die worden dan even een middag bij Opa en Oma gedropt.
Daarna hebben wij weer een hele week rust.