Auteur Topic: Bouwplaats projectje met bewegende kranen.  (gelezen 14731 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #25 Gepost op: 12 februari 2013, 22:53:55 »


Update:

Tussen het schilderen in huis door toch nog even twee uurtjes voor mezelf bezig geweest op de zolder.

Van de kraantjes die ik heb maak ik er vandaag een voor de heistelling. De hijsboom is te kort zodat ik haast geen slag kan maken. Die moet dus overgezet worden van het stukje speelgoed wat ik ook in Houten gescoord heb gelijk met de kraantjes. Ook vind ik het geen gezicht dat zo'n zware heistelling een kraan op wieltjes heeft. Ik wil iets met rupsbanden.



De oplossing is een stukje speelgoed wat ik opduikel uit de rommeldoos. Gelijk maar de dremel met de slijpschijf er in.





het hijskraantje haal ik netjes uit elkaar. Het onderstel met de rupsbandjes verf ik zwart. Onder het drogen knutsel ik een poppetje in de cabine. Er is bijna geen plaats voor dus vijl ik ongeveer een derde van het poppetje af en lijm deze tegen de zijkant in de cabine. Ik haal ook een stukje van het glas af zodat het straks lijkt of het cabineraam open staat. Gelijk een gaatje in het dak maken waar het geleide buisje (thermokoppel) van de hijskabel door moet komen. Ik lijm de zaak in elkaar en monteer het onderstel. Maak de hijsboom pas en verf deze zwart.







Dan is het heiblokje aan de beurt. Dit is een stuk van een m6 borstbout. Ik zaag de schroefdraad en de kop er af.Aan de kopse kant boor ik een gaatje en lijm daar met secondelijm een oogje in van koperdraad. Ik maak vier geleide stukjes van een lege balpenvulling en lijm die (met behulp van twee spijkers) met een drupje secondelijm tegen de zijkant. Morgen zal ik er met wat twee componenten lijm nog een sterk laagje op smeren voor de zekerheid.





Ondertussen is de verf goed droog en kan ik de kraan nog een beetje verouderen en de plastic glans wegwerken. Ik pak gelijk de sjofel ook maar mee.



Wordt vervolgd .....
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #26 Gepost op: 12 februari 2013, 23:05:22 »
Nu is het alleen nog maar te verwachten dat straks ook de palen echt de grond in gaan zakken.
Wat een klus zeg, geweldig hoe je het allemaal in elkaar zit te knutselen, dat verzin je toch niet zomaar.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #27 Gepost op: 12 februari 2013, 23:15:27 »
Nou Tom, volgens mij is dat heiblok een rookgenerator, waarvan de min- en pluspolen via die verticale stangen loopt.  :D had-ie nog ergens onderin een bak liggen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #28 Gepost op: 13 februari 2013, 22:45:14 »

Update:

Door de gaatjes die ik geboord had in de armpjes van de sjofel bleef er erg weinig vlees over. Met als resultaat dat er vandaag een brak. Kan ik dat wel weer lijmen maar dan kan je wachten op de volgende breuk. Uit de rommeldoos een stukje perron overkapping gevonden wat precies goed is om twee scharnierpuntjes af te snijden. verfje er over en dat probleem is ook weer uit de wereld.





Kan ik verder met het slooppand en de kraan met de kogel. Kraantje uit elkaar gesloopt, gaatjes geboord, poppetje er in geplakt en het pijpje op maat gebogen. Van een stukje lood uit een slooplok klop ik een kogeltje en lijm er een oogje in.





Het slooppand lijm ik op z'n plek en daarop ook het kraantje. Probleem is dat er op de plek van de kraan niet echt een muur is die gesloopt hoeft te worden dus ..... moet er een muur komen om te slopen. Van de heistelling heb ik het heiblok gelijmt met twee componenten lijm zodat de boel niet afbreekt door de klappen. Verfje er op en de zaak kan in elkaar gezet worden. Op de 2e foto hieronder is ook een stukje van het opnieuw opgetrokken muurtje te zien.





Wordt vervolgd .....

Hieronder nog even een filmpje tussendoor met de twee werkende machines en de opstelling van het gehele bouwterrein.




Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #29 Gepost op: 13 februari 2013, 22:51:44 »
Het werkt toch echt wel heel realistisch.
Kan je die heipaal niet iets los zetten met een veer er onder zodat het net lijkt dat die paal ook echt de grond in zakt terwijl hij dan door die veer weer in zijn positie terug wordt geplaatst.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #30 Gepost op: 13 februari 2013, 22:57:19 »
Misschien wel Tom maar dat gaat me veel te ver. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #31 Gepost op: 13 februari 2013, 23:03:38 »
Misschien wel Tom maar dat gaat me veel te ver. ;D
Daar geloof ik nu helemaal niks van, bij jou gaat iets niet zo gauw te ver.
;)
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #32 Gepost op: 14 februari 2013, 00:49:25 »
Je hebt nu een stuk perronoverkapping gebruikt van Pola voor die shovel, had je voor die armen niet beter een stukje metaal kunnen vijlen? Volgens mij zit dat steviger.

Citaat van: Tom
Kan je die heipaal niet iets los zetten met een veer er onder zodat het net lijkt dat die paal ook echt de grond in zakt terwijl hij dan door die veer weer in zijn positie terug wordt geplaatst.
Jij bedoelt dus eigenlijk een heipaal die na elke hei (heet dat zo?) steeds weer terugveert? Normaal gaat zo?n paal na elke slag zo?n 10cm verder de grond in... omgerekend is dat pak ?m beet 0,87mm. Daar kun je geen veertje uit een ballpoint of zo voor gebruiken, want dan ligt die heipaal na elke slag ergens achter het douchegordijn.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #33 Gepost op: 14 februari 2013, 00:53:06 »
Citaat van: Tom
Kan je die heipaal niet iets los zetten met een veer er onder zodat het net lijkt dat die paal ook echt de grond in zakt terwijl hij dan door die veer weer in zijn positie terug wordt geplaatst.
Jij bedoelt dus eigenlijk een heipaal die na elke hei (heet dat zo?) steeds weer terugveert? Normaal gaat zo’n paal na elke slag zo’n 10cm verder de grond in... omgerekend is dat pak ’m beet 0,87mm. Daar kun je geen veertje uit een ballpoint of zo voor gebruiken, want dan ligt die heipaal na elke slag ergens achter het douchegordijn.  :o

Gewoon dan een blokkeerpalletje door de heipaal heen, trouwens hoe weet jij dat Pierre daar een douchegordijn heeft ??
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #34 Gepost op: 14 februari 2013, 01:08:25 »
Gewoon dan een blokkeerpalletje door de heipaal heen, trouwens hoe weet jij dat Pierre daar een douchegordijn heeft ??

Sterker nog .... ik heb helemaal geen douchegordijn in huis.

Maar alle gekheid op een stokje ..... heb jij al wat gedaan aan/in je nieuwe hobbyplek Wim?? Ik zie helemaal niets meer gebeuren bij jou.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #35 Gepost op: 14 februari 2013, 10:46:08 »
Sorry, ben wel ontzettend druk, maar ik vergeet vaak foto?s te maken van al mijn vorderingen. 
Nog niet alles is even strak ingedeeld op mijn nieuwe werkplek, maar ik ben tussendoor wel al erg druk bezig met Station Goor. Het is heel verslavend dat bakstenen plakken.
Ik zal vanavond foto?s maken, dat is meteen een mooie gelegenheid om de zaak weer een beetje op te ruimen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #36 Gepost op: 14 februari 2013, 11:59:00 »
Sorry, ben wel ontzettend druk, maar ik vergeet vaak foto’s te maken van al mijn vorderingen. 
Nog niet alles is even strak ingedeeld op mijn nieuwe werkplek, maar ik ben tussendoor wel al erg druk bezig met Station Goor. Het is heel verslavend dat bakstenen plakken.

Dan ben je in ieder geval al wel bezig op je nieuwe plek en is alles verhuist. ;) Uhuu .... een baksteen verslaving daar heb ik nog niet eerder van gehoord. :o Ben wel erg benieuwd naar de vorderingen.

Ik zal vanavond foto’s maken, dat is meteen een mooie gelegenheid om de zaak weer een beetje op te ruimen.

Niet te veel opruimen hoor Wim. Ben je alles weer kwijt. Als ik weer aan het opruimen ben geweest kan ik dus echt niks meer vinden. Dat doe ik dan ook pas als ik met een projectje klaar ben. Dan vind ik weer wat of loop ik met dingen in mijn handen dat een vanzelf een volgend project oproept. Cirkeltje weer rond. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #37 Gepost op: 17 februari 2013, 17:12:00 »
Update:

De laatste kraan met de kogel werkt nu ook. Ik heb het paneeltje in de baan laten zakken en ben vanmiddag even naar het strand gefietst om een emmertje zand te halen. Nadat ik de schelpen er uit gezeeft heb door een stukje horregaas bewerk ik de bouwplaats hiermee. Dit moet even lekker drogen en dan komt de laatste aankleding zoals slooppuin bij het pand, werkpoppetjes,hekwerk om de bouwplaats en een dieplader voor de heipalen. Ik heb al een bod gedaan op Marktplaats op een dieplader dus .......







Nog even een filmpje van alles werkend.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #38 Gepost op: 17 februari 2013, 17:37:57 »
Heel erg goed geslaagd diorama wat mooi in de baan past.
Leuk ook dat het niet helemaal synchroon met elkaar loopt zo lijkt het net of iedere machine zijn eigen ding doet.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #39 Gepost op: 17 februari 2013, 17:53:47 »
Dat ziet er weer perfect uit Pierre!
Toen je er mee begon, snapte ik er eerst echt helemaal niets van. Maar nu ik het resultaat zie vind ik het geweldig!
Bewegende objecten op de baan geven altijd een heel interessante scenery. Helaas betaal je daar meestal ook heel veel geld voor.
Jij laat weer zien dat je met wat sullen uit een oude doos ook goedkoop iets kan bouwen. Dit ga ik zeker onthouden. Op mijn baan komt later vast wat wat "jatwerk" naar het voorbeeld van Pierre.  

Groeten, G?J?

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #40 Gepost op: 17 februari 2013, 18:28:56 »
Citaat van: G?J?
Jij laat weer zien dat je met wat sullen uit een oude doos ook goedkoop iets kan bouwen.
Sullen uit een oude doos? Wat heerlijk dat een vergeten P mij toch op het verkeerde been zette en ik aanvankelijk dacht te lezen: ?Dat sullen uit de oude doos nog best wel wat kunnen?.  ;D

Citaat van: G?J?
Dit ga ik zeker onthouden. Op mijn baan komt later vast wat wat "jatwerk" naar het voorbeeld van Pierre. 
Beste G?J?, wat wij hier allen doen is idee?n van elkaar lenen. Dit forum is toch een ruilbeurs van kennis?  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #41 Gepost op: 17 februari 2013, 18:56:08 »
Dank je wel jongens. Ennuh .... G?J? als deze ouwe sul z'n ideetjes niet had willen delen had ie niks laten zien dus ...... jat maar een eind weg.  ;D Ik gebruik ook wel eens een idee of tip van een ander. Kijk maar naar het suikerwerk van Johan en de bomen van Frans. Binnenkort ga ik ook het "wcpapierwater" van Frans proberen  Daar is zo'n forum toch voor?  ;D ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #42 Gepost op: 17 februari 2013, 19:27:03 »
Pierre, je bent geen oude sul. Was een tikfoutje van G?J?... ik meld het maar even voordat ik weer overal trammelant veroorzaak  :o
En ik heb het nog niet geschreven, maar ik vind je bewegende kranen weer geweldig. Een aantal onderdelen ga ik zeker jatten! Heb je nog overwogen die bulldozer vuil geel te maken?
Het motto voor vandaag is: ?Beter goed gejat, dan slecht zelf bedacht?.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Kees

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 205
  • Geslacht: Man
  • WinDigiPet
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #43 Gepost op: 17 februari 2013, 19:46:44 »
Pierre,
ik laat net het hele topic aan mijn vrouw zien, die vond het helemaal geweldig, ze vond je erg technisch.
En geloof me als zij de filmpjes helemaal afkijkt dan is ze erg onder de indruk.
Ik trouwens ook, anders laat ik het m'n vrouw niet zien.
Geweldig mooi gemaakt weer.

Gr. kees
Treinen WDP 2012 pr. Laptop win 7 64 bit Tams(rijden), CS1(schakelen) terugmeldingen over HSI usb 56 loks K-en C rail K83, K83 met relais, littfinski schakeldecoders 12 boosters.
FCS WDP 2012 pr. Laptop win 7 64 bit CS2(schakelen), terugmeldingen over HSI usb, Dc en AC voedingen, K83 met relais.

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #44 Gepost op: 17 februari 2013, 20:49:25 »
Alles is geloof ik al weer gezegd. begreep er in het begin niet zo veel van wat het moest worden, maar het resultaat is weer echt geweldig.

Rick
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #45 Gepost op: 17 februari 2013, 21:47:16 »
Citaat van: G?J?
Jij laat weer zien dat je met wat sullen uit een oude doos ook goedkoop iets kan bouwen.
sullen uit een oude doos? Wat heerlijk dat een vergeten P mij toch op het verkeerde been zette en ik aanvankelijk dacht te lezen: ?Dat sullen uit de oude doos nog best wel wat kunnen?.  ;D

Dank je wel jongens. Ennuh .... G?J? als deze ouwe sul z'n ideetjes niet had willen delen had ie niks laten zien

Ik volg het allemaal niet meer helemaal. ??? Blijkbaar heb ik ergens een tikfout gemaakt? Maar als ik mijn bericht lees staat er toch echt spullen en geen sullen.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #46 Gepost op: 17 februari 2013, 21:49:54 »
en nu staat er twee keer spullen! in plaats van sul len

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #47 Gepost op: 17 februari 2013, 21:55:18 »
grapje van de moderator  :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #48 Gepost op: 17 februari 2013, 21:57:26 »
Tom ... Tom .... Loop je de boel weer in de maling te nemen. Foei!! :P
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Bouwplaats projectje met bewegende kranen.
« Reactie #49 Gepost op: 17 februari 2013, 22:00:31 »
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0