Kom maar op met die hoed. Volgens mij komt daar nog veel meer uit wat we eigenlijk vergeten zijn. 
Ik heb nog zat liggen. Maar als ik dat nu tevoorschijn ga halen dan heb ik voordat ik het weet er wéér een nieuw project bij.
Ik ben nu aan de achterkant van deze module de rails aan het leggen, zodat ik weet wat de afstand tussen het perron en de rails wordt. Ook kan ik dan bepalen op welke plek precies het station komt. In principe worden het twee sporen met aan de ene kant het station en aan de overzijde een perron. Dat dubbelspoor gaat -richting water- uitlopen in een flauwe bocht richting steenkolenmijn. Aan de achterzijde van die flauwe bocht ontstaat dan ruimte voor een industriële façade. Jij hebt zoiets ook gedaan op je vorige baan achter je mijnschacht.
Eigenlijk wil ik ook proberen om een H0e-spoor op dit station te laten uitkomen, dat langs het dubbelspoor loopt.
En verder moet ik nog uitvinden hoe de passagiers vanaf het station op het perron aan de andere kant komen: een spoorwegovergang was heel gebruikelijk, maar een onderdoorgang met trappen kan natuurlijk ook.
Als ik een beetje scherp heb hoe dat hele spoorgebeuren in elkaar gaat zitten, dan kan ik verder met het plannen van het stationsplein en de bebouwing eromheen.
Genoeg werk!
Maar ik heb het zelf ook Wim. Na de verhuizing loop ik me soms gek te zoeken naar bepaalde dingen en terwijl je aan het zoeken bent kom je weer andere dingen tegen van ... oh ja ... dat had ik ook nog.
Ik ben nou al twee weken op zoek naar alle spulletjes die ik verzameld had voor een begraafplaats. Niet meer te vinden 
Begraafplaats? Had je die niet in die derde lade links onderin liggen? Ik zou zweren dat je dat daar had opgeborgen.

Maar
@Pierre dat had ik vandaag ook:

Ik was me vandaag scheel aan het zoeken naar deze kinderkopjes die ik wil gebruiken op de kade van de Oude Gracht. En ik wist dat ik nog een heel pak had liggen. Dit is trouwens een foto van de vorige situatie. Inmiddels is alles anders geworden.
Maar ik heb ze gevonden.