Grote of kleine stenen; jullie drinken er vast geen borrel minder om... en ikzelf ook niet.
Pierre, je hebt wel een punt: het zou het jammer zijn als ik ?m helemaal in elkaar heb zitten plakken met alles erop en eraan en ik loop me vervolgens rot te ergeren aan die bakstenen.
En inderdaad ik heb er genoeg moeite voor gedaan om ?m te krijgen en er genoeg voor betaald. Dus zou het jammer zijn als-ie niet helemaal naar mijn zin is.

Onlangs was ik in Rijssen en daar staat ook een Waterstaat Station vijfde klasse. Dat is een kleinere versie uit dezelfde serie als Station Goor. Deze foto laat zien dat het formaat baksteen veel meer in de buurt komt van de Auhagen muurplaten.

En begrijp me goed jongens, ik heb niet de pretenties om een stukje Neerlands erfgoed op m?n baan neer te zetten en het hoeft ?cht niet allem??l politiek correct te zijn, maar het mag er wel enigzins
geloofwaardig uitzien.

Oh ja, en dit stuk ijzer moet ik dan dus ook nog in elkaar flansen. Dat staat op het perron net voor het seinhuis.

Ik vind het ook reuze meevallen.
Vind het zelfs wel mooi, niet alles is altijd even groot.
Ach, het valt ook wel mee.
Ik heb net eens gegoogled naar dat originele station maar daar zie ik dan toch echt wel gewone bakstenen denk dat het dan toch de versie wordt met de kleinere steentjes en ben het wel met Pierre ook eens, je zal later denken had ik toch maar .........
Succes met het overwegen.
Hm... ik denk dat ik eerst de fundering maar eens in elkaar ga zetten en ondertussen in Engeland wat muurplaten bestel.
E?n ding is zeker: het worden een paar leuke weken.