Auteur Topic: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)  (gelezen 372848 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #350 Gepost op: 27 april 2016, 22:47:48 »
Mooi Bob, uh ik bedoel Pierre.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #351 Gepost op: 28 april 2016, 20:00:06 »
Bedankt allemaal ... nu de rest nog. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Yentl

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 505
  • Thanked: 11 times
  • Geslacht: Vrouw
  • Bad nailpolish is better than a good day at work
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #352 Gepost op: 28 april 2016, 21:06:29 »
Dat lukt jou...
Märklin c rail, digitaal. Arduino mega's met shields

Scenery wordt volledig fictief tussen NL en AU.

Pc besturing wordt iTrain of Rocrail. Wordt wel DCC protocol

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #353 Gepost op: 24 mei 2016, 01:08:28 »
Ik heb al een tijd niets gepost maar dat wil niet zeggen dat ik ook stil heb gezeten.  Ik heb een start gemaakt met muur aan de achterkant van de treinbaan met daarop een rijtje huizen. Dit keer eens niet van de voorkant gezien maar van de achterkant. Da’s weer eens wat anders. Ik ben begonnen met een stuk muur uit te zagen van een rest triplex wat ik nog had staan. Daarop heb ik van dat steentjespiepschuim (eigenlijk voor N-spoor ) geplakt. Ik had nog het één en ander aan sloopgeveltjes liggen en ook Wim had me een tijdje geleden wat gedoneerd aan voorgevels. 





Uit de rommelbak komen ook wat dakjes voor deze huizen. Past natuurlijk nooit maar met wat overredingskracht (en een zaag ) komt ook dit weer op zijn pootjes terrecht.



Allemaal een hoedje.



De zijkanten van de huisjes zijn van karton en de naden smeer ik dicht met witte houtlijm zodat er geen kieren ontstaan. Later wordt de binnenkant zwart geverfd om geen licht door te laten.

 





Dan komen de bakken te voorschijn met het kleine spul zoals schoorstenen, dakgoten, regenpijpen  en zo.



Het begint ergens op te lijken. Nog wel wat nieuw allemaal. Dat kan natuurlijk niet met alle stoomtreinen die er langs komen.



Dus ….



Als de meeste gevels geschilderd zijn kunnen er rampjes bij gezocht worden. Dat valt nog niet eens mee om voor elk gat een juist raampje te vinden.



Maar het lukt toch om alles compleet te krijgen. Op twee raampjes na en die heb ik dan maar dichtgemetseld. Even  passen en gelijk kijken of het werkt er een steegje in te maken.







Dan de muur nog aanpakken. Het moet een oude muur worden met diverse reparaties. Eerst een zwarte basis en dan een beetje knoeien met kleuren.

 





Dit is het voorlopige resultaat van de muur. Ik kan me nu verder bezig houden met gordijnen en lampen ophangen.

De vuurtoren van mijn oude baan wil ik zeker weer gebruiken en hij komt nu op een hoge rots/ klip te staan.  Ik moet er alleen nog eens even over nadenken of ik gewone rotsen ga maken  of dat het krijtrotsen gaan worden. Lijkt me ook wel eens leuk. Nog niet eerder gezien op een modelbaan.



De kerk die ik ooit had gemaakt op mijn oude baan (met het perforatorrondjes dak)  krijgt ook een nieuwe plek maar hij is helaas veel  te groot dus ….



Zo’n zaag blijkt iets te veel  van het goede voor een oude kerk en hij valt in stukken uit elkaar.



Na een fikse lijmbeurt staat hij dan toch op de nieuwe plek en met een beetje mazzel heb ik ook nog ruimte genoeg voor een kerkhofje.


Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Raages

  • Gast
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #354 Gepost op: 24 mei 2016, 07:40:14 »
Tjonge, jonge Pierre, jij hebt ook een arsenaal aan onderdelen liggen.  :o
Hoe kom je aan al die spullen, die raampjes bijvoorbeeld? Sloop je die uit oude huisjes of koop je bouwpakketten die je nooit bouwt?
Het idee van de huizenrij is geweldig en het ziet er heel goed uit. Misschien hier en daar nog wat "vuile" was buiten hangen en wat energie of telefoon draden.
Wat je allemaal wel niet zelf kunt bouwen. Ongelofelijk.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #355 Gepost op: 24 mei 2016, 11:15:58 »
Al die rommel is hoofdzakelijk sloop spul Frits. Ik koop nooit bouwpakketten maar maak alles zelf of verbouw het een en ander. Soms loop ik in Houten wel eens tegen een zakje met ramen of een incompleet bouwproject aan en dat gaat dan in de rommelbak. Zo heb ik tientallen dozen met gesorteerde "meuk" ;)
Het klopt dat het hier en daar nog wat aangekleed moet worden. Ook op de muur moet nog wat onkruid en klimop maar ik ga nu eerst de binnenkant schilderen en voorzien van ledjes. Dat is nog een klusje op zich. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Yentl

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 505
  • Thanked: 11 times
  • Geslacht: Vrouw
  • Bad nailpolish is better than a good day at work
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #356 Gepost op: 24 mei 2016, 13:20:18 »
Gaaf bedacht!
Märklin c rail, digitaal. Arduino mega's met shields

Scenery wordt volledig fictief tussen NL en AU.

Pc besturing wordt iTrain of Rocrail. Wordt wel DCC protocol

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #357 Gepost op: 24 mei 2016, 14:11:46 »
Gaaf bedacht!

Bedenken is één ding, het maken is weer iets heel anders! Dit is weer een prachtig stukje werk Pierre!


Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #358 Gepost op: 24 mei 2016, 16:25:08 »
Dankjulliewel. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline NickvR

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 689
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Reizen met de trein
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #359 Gepost op: 24 mei 2016, 17:40:30 »
Ziet er weer mooi uit Pierre :)!

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #360 Gepost op: 24 mei 2016, 20:18:11 »
Fantastisch mooi gemaakt: heel erg ’Pierre’.
Knap ook dat je voor die Jouef-gevels ramen passend hebt kunnen maken.
Chapeau!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #361 Gepost op: 24 mei 2016, 20:43:22 »
Dankjewel jongens.

En ook nogmaals  bedankt voor wat van deze gevels Wim. Ik was er mee gered.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #362 Gepost op: 26 mei 2016, 09:47:15 »
Geen dank @Pierre.
Ik zou eigenlijk jou moeten bedanken: die gevels liggen al 35 jaar ongebruikt in een doos en nu wordt er eindelijk een keer wat moois mee gedaan. En het is heel bijzonder om te zien hoe mooi ze uit de verf zijn gekomen... waarvoor mijn dank.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #363 Gepost op: 30 juni 2016, 17:22:40 »
Ik zal eens even wat lees/kijkvoer op het forum zetten met de update van de maand Juni. Heb je even?

Buiten een hele hoop elektrisch geneuzel waar ik jullie niet mee zal lastig vallen heb ik toch weer een klein hoekje stukje van mijn baan af.


Een tijdje geleden heb ik een hele partij met resten van schuimplaat van Marktplaats gehaald en daar wil ik nu een gedeelte van gaan gebruiken om het linker gedeelte naast mijn station mee op te leuken. Er moeten daar twee tunnels/viaducten komen zoals je vaak bij de stations van de groten steden tegenkomt. Een beetje grauw en grijs van donker rood/bruine stenen.



Ik heb twee stukken plaat met een arcade muurtje met twee bogen. De bogen ga ik gebruiken als voorkanten van de viaducten. Ze hoeven niet zo dik te zijn dus ik deel de plaatjes. Bijkomend voordeel dat ik weer een paar stukken muur extra over heb.



Dit is het gedeelte waar de viaducten moeten komen. Het linker viaductje is simpel en daar kan ik al vast de muurtjes in lijmen.



Het andere viaduct is een heel ander verhaal. Daar wil ik stoepjes, pilaren en steunbalken in maken. Het materiaal is simpel … een paar strookjes karton, een stukje styreenplaat met steentjes motief, een plastic buisje en wat plantenstokjes is alles wat ik nodig heb.

 

De dragers snij ik uit een stukje schuimplaat (pluimkarton) en boor er met de hand gaatjes in voor de palen.





Alle onderdelen voor het viaduct zijn nu klaar en kunnen in elkaar gelijmd worden.





De voorkant is iets te smal dus daar moet ik een stukje tussen lijmen. Overigens was het andere boogje te groot en daar heb ik een stukje uit gesneden.



In de kopse kant van het boogje heb ik de voegen van de stenen gesneden. De randen van de stenen zijn vrij scherp en dat is niet mooi. Ik los dit op door er met een potloot langs te wrijven.





Een beetje kleur er op.



En wat roest en vuil.



Natuurlijk mag de verlichting ook niet ontbreken. Twee kleine ledjes lijkt me voldoende.



Dan begint het toch zowaar ergens op te lijken.







De muren waren nog een beetje kaal naar mijn zin maar ik wist niet precies wat het was. Ik besluit er een paar steunberen tegen aan te zetten en volgens mij is dat wat ik mis.





Nu zet ik alles in de zwarte verf als basis voor de donkere muren.



Dan de rood/bruine kleuren en wat vuil en zo.







Ook maak ik nog even twee lantarentjes met ledjes voor deze hoek. Met weerstandjes van 330 ohm er voor branden ze precies mooi op 4 volt.



Om het hoekje te vullen komt scharrel ik dit bij elkaar.



Van de auto maak ik een cabrio door het dak er af te zagen en een kap te maken van een opgevouwen stukje papier. Een paar opgeschoten knapen er in en het plaatje is compleet.



Als dan de avond valt komt de tippelzone onder het viaduct tot leven.











--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo … dat is dan het eerste gedeelte van mijn Fröbelwerkjes. Maar ik heb nog meer gedaan. De lantarens voor het station zijn geplaatst en aangesloten.

 

Hel volgende is een miniprojectje tussendoor. Ik heb ooit eens twee Mercedes taxi’s uit een kindersurprise ei gescoord. Deze zijn mooi op maat voor mijn treinbaan en niet zo’n jong model. Daar kan ik wel wat leuks mee doen.











De familie Bijdehand komt na drie weken Torremolinos rood verbrand aan op het station en brengt met een “paar” koffers de taxichauffeur in verlegenheid. De goede man ziet er echt geen gat meer in.



Z’n collega bekijkt het allemaal eens gniffelend van een afstandje.



Het wordt al donker maar ze staan nog steeds te puzzelen met de koffers geloof ik.



 ------------------------------------------------------------

Nog een klein tussendoortje.

In Houten twee telefooncellen gevonden tussen het kleine grut.  Deze zijn mooi voor bij het station en het is weer een leuk klein klusje om er wat leuks van te maken.





Ik heb de ledjes dik in de witte houtlijm gezet om ze mooi diffuus te maken. Het licht overheerst zo’n kleine ruimte heel snel. Weerstandjes 470 ohm op 4 volt.






Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #364 Gepost op: 30 juni 2016, 17:32:42 »
Wonderbaarlijk.
Ik vind de kleurstelling van de bogen precies goed... en ja, het is weer een hele berg werk wat je hier hebt neergezet.
Taxi’s ook heel mooi gevonden.
En als ik het draadje nog twee keer doorlees komt we vast nog wel meer.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #365 Gepost op: 30 juni 2016, 18:46:09 »
Ziet er weer prachtig uit.
Ik blijf me verbazen over de netheid en detaillering.
Echt wauw!

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #366 Gepost op: 30 juni 2016, 21:05:53 »
Dat taxi-bordje leek er even op alsof je daar een ledje onder wilde bouwen?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #367 Gepost op: 30 juni 2016, 21:40:08 »
Dank jullie wel.

Mark ... als je elk deeltje met zorg op maat maakt en netjes lijmt komt dat vanzelf goed. Ook als je het later weer gaat verouderen moet je toch secuur werken.

Wim ... ik heb daar nog niet aan gedacht maar het moet makkelijk te doen zijn lijkt me. Ik zal me er eens over buigen. De eerste taxi is nog vrij.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline NickvR

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 689
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Reizen met de trein
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #368 Gepost op: 1 juli 2016, 07:46:17 »
Pierre, dat ziet er weer geweldig uit!

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #369 Gepost op: 1 juli 2016, 10:31:42 »
Wim ... ik heb daar nog niet aan gedacht maar het moet makkelijk te doen zijn lijkt me. Ik zal me er eens over buigen. De eerste taxi is nog vrij.
Ik zag die uitsparing in het dak van die taxi en dat doorzichtige plastic van dat taxi-bordje... en toen dacht ik (Pierre een beetje kennende): “daar komt vast nog wel een ledje in.”  :D
Nog een keer kijkend naar die taxi’s voor dat station, denk ik dat een beetje verf niet zou misstaan. Alles zit perfect in de verf, alles is perfect geweatherd en die taxi’s zien er een beetje plastic uit.

En dan kijk ik ook nog een keer vol verbazing naar de foto van dat station en dan denk ik: ”Wat een meesterwerk!”
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Raages

  • Gast
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #370 Gepost op: 1 juli 2016, 15:24:05 »
Het is wel verbazingwekkend wat jij met zo weinig voor elkaar krijgt. Alleen dat woord ""even"" zullen we maar maar wat korreltjes zout nemen.
Heel sfeervol en stads die viaducten. Leuk is ook die verlichting in die tippelzone. Het viaduct doet mij denken aan dat bij de Vaillantlaan in Den Haag.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #371 Gepost op: 3 juli 2016, 22:12:34 »
Dank je Nick en Frits

Het viaduct doet mij denken aan dat bij de Vaillantlaan in Den Haag.

Die plek is helemaal veranderd Frits. Dat herken je daar niet meer terug. Ook de muren die jij bedoeld zijn geheel in nieuwe steen opgetrokken.

Het woord even heb ik alleen gebruikt voor de lantaarn paaltjes en die zaten echt zo in elkaar.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Raages

  • Gast
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #372 Gepost op: 4 juli 2016, 12:22:48 »
Ik zal eens even wat lees/kijkvoer op het forum zetten met de update van de maand Juni. Heb je even?

Ik bedoelde dit "even".
En dan komt er een modelbouwdemo, waar ik wel een half uur naar heb zitten kijken.
Super Pierre.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #373 Gepost op: 4 juli 2016, 16:44:14 »
Even verkeerd begrepen Frits maar eheu ..... bedankt.  ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #374 Gepost op: 5 juli 2016, 12:59:05 »
Wim had het over het taxi bordje wat eigenlijk verlicht had moeten worden en dat leek me een leuk klein projectje. De foto’s spreken voor zich.








Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/