Auteur Topic: Hornby e-link met Railmaster software  (gelezen 3162 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcel

  • Gast
Hornby e-link met Railmaster software
« Gepost op: 9 juli 2015, 22:36:12 »
Halo allemaal,
is even geleden dat ik actief was op het forum maar dit had zo zijn stremmingen.
ik zal jullie mee vertellen over mijn digitaal systeem. Dus bij deze  :D inmiddels heb ik het systeem up and running en ben er zeer tevreden mee.
Het is wel wennen voor iemand die net begint, maar ik heb er veel plezier mee. eigenlijk is het railmaster software verrekte makkelijk in gebruik.
en ook bezetmelders zijn een optie. ik heb ze nog niet nodig maar dit komt nog wel
ik heb nu 3 treinen rijden en dat gaat goed. ik zal snel wat foto`s plaatsen van het programma. tot zover eerst maar weer en tot de volgende keer

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Hornby e-link met Railmaster software
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2015, 12:02:15 »
Dag @Marcel,
Voor onze digitale vrienden heb ik er even een linkje bijgezet: Hornby RailMaster.
Wèl jammer dat Hornby dit product alleen voor Windows levert.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

marcel

  • Gast
Re: Hornby e-link met Railmaster software
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2015, 07:54:25 »
Hallo allen hierbij twee foto's van het software programma als mijn scherm weer werkt zal ik ook filmpjes maken.




Offline Dirk T

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.345
  • Thanked: 98 times
  • Geslacht: Man
  • Tweerail DCC, NL 1950-1975 met ruime blik
Re: Hornby e-link met Railmaster software
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2015, 08:31:06 »
Voor ieder die net als ik in het voorgaande bericht geen plaatjes ziet, ik heb ze even opgezocht:



Het einde van een weg wordt altijd bereikt door hem stap voor stap af te lopen.