Auteur Topic: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.  (gelezen 669031 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.
« Reactie #1450 Gepost op: 6 februari 2017, 20:12:56 »
Ja @Wim Corduwener  , dit bevalt me prima want als het ooit nodig mocht zijn dan kan het zo uit elkaar en door het trapgat.
De sporen worden wel gewoon aan elkaar gekoppeld, die worden bij een verhuizing pas door geslepen net a;s het landschap.
Ik wil nu geen naden zien.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.
« Reactie #1451 Gepost op: 6 februari 2017, 20:44:41 »
Het  is inderdaad een optie om de rails gewoon door te leggen.
Voorlopig houd ik mijn bakken los, met elk een verrijdbaar onderstel. Omdat mijn bakken in de loop der tijd wat dieper zijn geworden, kan ik er nu aan alle kanten bij. In een later stadium ga ik ze onderling verbinden met slotbouten. Maar dat gaat nog wel even duren.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Raages

  • Gast
Re: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.
« Reactie #1452 Gepost op: 6 februari 2017, 21:12:25 »
Je bent al weer mooi op dreef Tom. Ik ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.
« Reactie #1453 Gepost op: 6 februari 2017, 21:59:53 »
Ik ook Frits.  :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.
« Reactie #1454 Gepost op: 7 februari 2017, 21:01:41 »
Ok, ok, ik ga wel binnenkort een nieuw draadje openen.
Komt dat nieuwe draadje er nog?

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.
« Reactie #1455 Gepost op: 7 februari 2017, 21:12:28 »
Denk dat het dan nu wel tijd gaat worden, als GéJé het zich gaat afvragen dan moet het er maar van komen.
Krijg er ook weer helemaal zin in, vandaag bij de longarts geweest, bloedwaardes en longen zijn 100% ok, nu kijken waar de hoest dan wel vandaan komt maar niets om me zorgen over te maken.
Kwam vandaag 10 jaar jonger thuis, over 2 weken weer naar die arts, wie weet voel ik me dan wel 20 jaar jonger.
Wel nog kalme dienst met de schouder maar dat was 10 jaar geleden ook, nu PHPD (PijntjeHierPijntjeDaar)
Dit draadje is klaar, alle volgers bedankt voor de leuke reacties en goede raad.
Op naar een nieuw begin.

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0
The following users thanked this post: GéJé

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.
« Reactie #1456 Gepost op: 7 februari 2017, 21:37:02 »
Denk dat het dan nu wel tijd gaat worden, als GéJé het zich gaat afvragen dan moet het er maar van komen.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die @GéJé heeft af en toe best wel vette ideeën  ;)
Fijn dat het weer goed met je gaat Tom! Je schouder is misschien nog niet helemaal oké, maar dat goede nieuws lijkt me toch een zware last dat van je schouder valt.
Succes met je nieuwe topic!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)
The following users thanked this post: GéJé

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: St. Barbara is voorbij, nu een nieuw begin.
« Reactie #1457 Gepost op: 8 februari 2017, 19:58:43 »
Ik heb het nieuwe draadje inmiddels al gezien @Tom, Ziet er goed uit!
Een nieuw draadje voor je nieuwe baan doet volgens mij meer recht aan St. Barbera.  Die heeft nu gewoon zijn eigen plekje op het forum.

Groeten,

Gert-Jan