Auteur Topic: Koploper uit de lucht  (gelezen 4535 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Koploper uit de lucht
« Gepost op: 27 juli 2012, 20:37:49 »
Koploper zou nog ??n nieuwe versie krijgen (8.0). Dit was gepland voor het eind van dit jaar. Na een nieuw conflict op het Koploperforum heeft Paul Haagsma Koploper offline gehaald. De nieuwe versie komt er niet meer en het einde is gekomen bij versie 7.5 build 18.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re:Koploper uit de lucht
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2012, 21:10:35 »
Twee echte "hanen" kunnen JAMMER GENOEG nooit samenwerken (als ze dat zouden kunnen dan zou er toch zo'n mooie wereld ontstaan)

Tegen ??n van de twee zou ik willen zeggen: je mag een gekregen paard niet in de bek kijken (Koploper is gratis dus heb je "gekregen")

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:Koploper uit de lucht
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2012, 09:59:14 »
De soep wordt blijkbaar toch niet zo heet gegeten als die wordt opgediend. Paul overweegt om toch nog door te gaan met versie 8.0 en versie 7.5 build 18 weer op zijn site als downloadbaar te zetten. Er is op het Koploperforum excuus gemaakt door Paul en Wim. Hopelijk blijft de vrede getekend en kunnen we gewoon weer gebruik maken van de mogelijkheden van Koploper.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Ben

  • Rangeerder
  • ****
  • Berichten: 301
  • Thanked: 3 times
  • Geslacht: Man
Re:Koploper uit de lucht
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2012, 10:32:18 »
Is het al weer zover?

Frans

  • Gast
Re:Koploper uit de lucht
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2012, 13:13:10 »
Misschien moeten die mannen is face too face een gesprek houden en trachten een samenwerking te creeren want het zijn mannen die er heel veel van weten.
Paul ken ik niet ik heb met Wim een aantal keren contact gehad en zeer goede hulp gehad.
Koploper was ondanks dat het gratis is me te machtig daarom voor I Train gekozen wat misschien niet alles heeft maar voor mij wel alles doet wat nodig is.
Het is maar net wat je van je programma verlangt.
Hoop dat de vrede is getekend en voor de koploper fans de lucht weer is geklaard.

Mvg Frans