Zoals ik al zei photobucket bij mij dus ook, maar ik heb een verzoek gedaan deze discussie af te splitsen want we hebben nu meer offtopic posts als ontopic posts en dat vind ik jammer en zonde van m'n topic. Als iedereen z'n mening wil geven over verschillende uploadsites prima maar om daar nou in dit topic over door te blijven gaan is wat mij betreft niet de bedoeling. Goed ik doe daar nu en vanmorgen zelf ook aan mee, maar dat komt omdat ik van mening ben dat photobucket onterecht als slecht en onbetrouwbaar word afgeschilderd terwijl het bij mij wel bijna altijd probleemloos functioneerd op de 2 eerder aangegeven uitzonderingen na.
Ik hoop dan dus ook dat deze discussie word afgesplitst zodat dit topic weer schoon is en over Dorlar versie 2 kan gaan.
Edit 6.13u, dan nog even dit

: Toen ik gister ochtend net wakker was en op de homepage van dit forum kwam en zag dat er in eens een aantal reactie dacht ik; "he leuk eindelijk eens een normaal aantal reacties

", de verbazing en teleurstelling was dan ook groot toen ik dit aan trof en ik had echt zoiets van; "K*t krijgen we dit gezeur weer, het kan niet eens gewoon inhoudelijk over mijn modelbouw werk gaan

". Dat is een belangrijke reden waarom ik gelijk zo kort af mogelijk reageer in de eerste reactie. Zoiets ontneemt mij heel snel het plezier om actief te zijn op een forum, dat hebben ze tot 2x toe ook op het n-spoorforum kunnen merken, dit moest ik echt nog even kwijt en ook deze reactie van zie ik na een schoonmaak actie hier liever niet terug in dit topic, ik hoop alleen dat iedereen dit voortaan in gedachten wil houden

Groetjes Michiel
topic is gesloten tot nader bericht