Auteur Topic: Nieuwe update 4.3.1. voor ESU Loc- programmer  (gelezen 1025 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline teunistreinen

  • Perronmedewerker
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Man
    • Raptorforum voor en door gebruikers van de Raptor
Nieuwe update 4.3.1. voor ESU Loc- programmer
« Gepost op: 1 mei 2012, 19:54:14 »
Citaat
Nieuwe update 4.3.1. voor ESU Loc- programmer beschikbaar.
Zie bovenstaande bericht.

Riny

Kreeg een mail met bovenstaande mededeling. Er is (weer) een nieuwe update beschikbaar voor de programmer.
Het aantal updates volgt elkaar snel op, dat is met alle loks die voorzein zijn van een esu lopi versie 4 niet meer bij te benen.
Zelf heb ik niet zo'n programmer.
Maken ze elke keer dezelfde fout oftewel een'"bug" of is het een uitbreiding verbetering van de mogelijkheden?

"Zie bovenstaande bericht", sorry maar de bovenstaande bericht zie ik niet. Maar mss begrijp ik het niet.

groeten van teunis

PS wist niet waar ik dit bericht moet of kan plaatsen, vandaar maar hier.

Marklin M-rails, ca 100 electr.wissels, ca 50 loks met 60902 of ESU. Bestuurd door Trainbrain, Koploper en nu Raptor. Zelfbouw van EDITS wissel- en schakeldecoders, boosters en terugmelders. Zelfbouw van Viessman lichtseinen, LDT seindecoders en Boosters.

Riny

  • Gast
Re:Nieuwe update 4.3.1. voor ESU Loc- programmer
« Reactie #1 Gepost op: 2 mei 2012, 09:09:20 »
Beste Teunis,

Met het "bovenstaande bericht" geef ik alleen aan dat er een nieuwe update beschikbaar is.
Wanneer ik alleen het eerste bericht aan zou passen (download- link) wordt dit niet zichtbaar als "nieuw bericht".
Vandaar dat ik het tweede bericht altijd verwijder en opnieuw plaats.

Inderdaad zijn er vele updates betreffende v4.xx.
Zo is ook de M4 in de software weer aangepast en wanneer daar weer "bugs" in zouden zitten komt er weer een nieuwe update.
Ook wordt de firmware van alle types steeds aangepast.

Wat er eventueel aangepast is kan men lezen op de site van Esu.

P.s. Wie er wel of geen Locprogrammer heeft weet ik niet, weet wel dat er een paar leden op het forum deze wel hebben vandaar de kennisgeving van de updates.

Hoop het hier enigszins duidelijk mee gemaakt te hebben.