Auteur Topic: Knipperlicht op rangeerloc  (gelezen 4763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kees

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 205
  • Geslacht: Man
  • WinDigiPet
Knipperlicht op rangeerloc
« Gepost op: 16 december 2011, 19:57:38 »
Voor de lol twee rangeerloks V60-ers voorzien van een knipperlicht.
Omdat er op de standaard MFX decoder geen functie meer over was heb ik er een esu functiedecoder bijgezet.
Deze paste er nog makkelijk in zonder frezen.



<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">View My Video</a>




In de lokcontrol van de besturingssoftware kun je de knipperlichten handmatig bedienen, maar uiteraard ook automatisch
bij het rangeren op elk gewenst punt van de baan.

Gr. Kees
Treinen WDP 2012 pr. Laptop win 7 64 bit Tams(rijden), CS1(schakelen) terugmeldingen over HSI usb 56 loks K-en C rail K83, K83 met relais, littfinski schakeldecoders 12 boosters.
FCS WDP 2012 pr. Laptop win 7 64 bit CS2(schakelen), terugmeldingen over HSI usb, Dc en AC voedingen, K83 met relais.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re:Knipperlicht op rangeerloc
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2011, 22:06:38 »
Beste Kees,

Heel mooi, een heel ander vraagje van mijn kant: is er i.p.v. de MFX of Esu/M4 decoder plaats voor een Esu/M4 Sounddecoder en een luidspreker?

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Kees

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 205
  • Geslacht: Man
  • WinDigiPet
Re:Knipperlicht op rangeerloc
« Reactie #2 Gepost op: 16 december 2011, 22:48:37 »
Anne, ik heb 'm even open gemaakt. Ik denk dat het moet kunnen.

LokSound V3.0 M4 - Technische Daten
Abmessungen 31,0 mm x 15,5mm x 6,5mm

De schuifmaat staat op 31 mm hier komt dan de decoder.
Bij de punt van de schroevendraaier zou je dwars de speaker kunnen plaatsen denk ik.
Het is wellicht ook mogelijk om de speaker paralel aan de decoder te plaatsen, ik kan de dikte van de speaker echter nergens vinden.
maar zoals je op de foto kan zien heb je in de diepte erg veel ruimte



Gr. Kees
Treinen WDP 2012 pr. Laptop win 7 64 bit Tams(rijden), CS1(schakelen) terugmeldingen over HSI usb 56 loks K-en C rail K83, K83 met relais, littfinski schakeldecoders 12 boosters.
FCS WDP 2012 pr. Laptop win 7 64 bit CS2(schakelen), terugmeldingen over HSI usb, Dc en AC voedingen, K83 met relais.