Auteur Topic: rails met rode stippen  (gelezen 3034 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dingetje

  • Gast
rails met rode stippen
« Gepost op: 5 december 2011, 19:19:43 »
Hallo.
Ik ben dingetje,ik ben een trouw forum lid,maar alleen lezen tot nu toe.
Ik ben regelmatig in contact met Riny,maar deze stuurt  mij nu door naar jullie,met de volgende vraag.
Ik rijdt met Metalen rails van Marklin,nu heb ik een AKI instalatie bij busch gekocht,en die wil ik natuurlijk aansluiten.
Maar nu komt het.ik krijg hem niet aan de praat,dat komt mijns inzien alleen door de (contact rails met de rode stippen).
Als ik voor die rails met rode stippen een normaal contactrail leg ,dan gaat het knipperlicht van wit naar rood,dat is natuurlijk de bedoeling.
maar zodra hij op de rail met de rode stippen komt, gaat hij weer terug naar wit.
Wie heeft de oplossing voor mij.
Het is misschien wel een vreemde vraag,maar ik weet het niet meer.
Hopelijk is er een ondre jullie die wel eens wat gehoord heeft over die rail met rode stippen.

vr gr Teus

bob

  • Gast
Re:rails met rode stippen
« Reactie #1 Gepost op: 5 december 2011, 19:40:38 »
Als ik voor die rails met rode stippen een normaal contactrail leg ,dan gaat het knipperlicht van wit naar rood,dat is natuurlijk de bedoeling.
maar zodra hij op de rail met de rode stippen komt, gaat hij weer terug naar wit.

Misschien is de oplossing contactrail>>>>>>>>>overweg met aki>>>>>>>>>>>>rail met de rode stippen.
Ergo de trein rijdt over contactrail het knipperlicht gaat over naar rood en als de trein de overweg gepasseerd is gaat deze weer over naar wit.

als je deze zoekslag maakt in google: 'rail met rode stippen' , krijg een aantal oplossingen.