Auteur Topic: Decoder voor Tillig 86112 wisselaandrijving  (gelezen 269 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gust56

  • Gast
Decoder voor Tillig 86112 wisselaandrijving
« Gepost op: 16 december 2023, 14:57:27 »
Hallo,

Ik heb 12 nieuwe Tillig 86112 ondervloeraandrijvingen. Ik hebt geprobeerd deze aan te sturen met een ESU Switchpilot 51822 maar dit “Marcheert” niet.
Heeft er iemand een idee waarmee dit wel zou kunnen? Misschien de nieuwe ESU Switchpilot 3 (plus)?
Ik heb ook de LDT M-DEC DC geprobeerd waarbij de roze en gele draad samen zitten. Dit werkt ook niet.
Enkel de Lenz LS150 zou werken omdat deze een AC output heeft maar ik ben niet van plan om deze aan te schaffen. Ik denk dat ik de Tilligs van de hand ga doen.

Groeten
Gust

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: Decoder voor Tillig 86112 wisselaandrijving
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2023, 23:26:49 »
Is de Esu geschikt voor motorische aandrijvingen?, een servo lijkt op een motorische aandrijving maar is volgens mij iets anders.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Gust56

  • Gast
Re: Decoder voor Tillig 86112 wisselaandrijving
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2024, 09:41:16 »
Hoi Anne,

Sorry voor de late reactie. Ik heb ondertussen al mijn Tillig aandrijvingen vervangen door MTB MP1 en zij zullen aangedreven worden door Yamorc 8116 Switch. Hierover heb ik ook een vraagje en een nieuw topic gestart onder rubriek digitaal (Voltage z21 en MP1).