Auteur Topic: Een bloemenbak?.  (gelezen 1471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Een bloemenbak?.
« Gepost op: 9 mei 2011, 19:49:42 »
Zeer regelmatig speur ik door ons afval of er iets te gebruiken is voor de hobby (nee, niet bij de buren en voordat het de kliko ingaat!!!) Een paar maanden geleden kwam ik dit flesje tegen. Zonde om weg te gooien! Na een week of drie kwam de volgende. Dan ga je eens nadenken wat kan ik hiermee. De bodem er afgesneden en plok daar kan de oplossing: ik ga er een bloemenbak van maken. Qua diameter misschien iets te groot (in werkelijkheid 1,70 meter) maar wel als voorbeeld bruikbaar. Het bovenste deel van de schroefdop ga ik waarschijnlijk ook nog gebruiken (als plantenpot oid). Hieronder het resultaat.



 :o :o Gras in mijn bloemenbak??? Eerst op zoek naar mijn tuinman!!!! ;D ;D

Met groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Riny

  • Gast
Re:Een bloemenbak?.
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2011, 19:56:04 »
Weer een leuke tip waar men wat mee kan.
Je moet er maar op het idee komen.

Dit is tevens een bevestiging, er bestaat geen afval voor modelbouwers en..... het geld ligt op straat, en als je dan stratenkennis hebt net als Johan kun je een boel euro-tjes besparen.

bob

  • Gast
Re:Een bloemenbak?.
« Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2011, 20:53:12 »
Plak die bodem op de dop en nog wat frutselen en je hebt een fontein!  :D
Met wat fantasie natuurlijk......................maar zo kwam ook die bloembak tot stand. ;)


jerry

  • Gast
Re:Een bloemenbak?.
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2011, 22:07:36 »
of gebruik de druppelaar om je ballast vast te lijmen
of om struikjes en wildgras met een druppel vast te plakken
een injectie naald in de bodem lijmen op 1/3 van de bodem
olie erin en knijpen dat de olie stijgt en je druppelt olie op de asjes van en wagon een loc of wat er gesmeerd moet worden