Auteur Topic: Welkom op het H0 Modelspoor Forum  (gelezen 7895 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Welkom op het H0 Modelspoor Forum
« Gepost op: 5 juni 2013, 14:18:33 »
Geachte bezoeker
Hartelijk welkom op het H0 Modelspoor Forum.

Hier kun je ervaringen met elkaar delen betreffende onze fantastische hobby.
Iedereen is welkom ongeacht de schaal of het systeem, analoog, digitaal, 2 of 3 rail, waar je de hobby mee uitvoert, uiteindelijk dienen wij het zelfde doel, bezig zijn met de modelspoorhobby.
Als beheerder heb ik uiteraard niet op alle vragen een passend antwoord, maar medeforumleden zullen zeker bereid zijn elkaar te helpen.

Jij dient hier het gevoel te krijgen om je thuis te voelen en tot een groep te behoren, "een voor allen, allen voor een".
Wanneer we begrip kunnen opbrengen voor elkaar, en elkaar willen en kunnen bijstaan in vraagstukken, dan heeft dit forum haar doel bereikt.

Ik hoop dat je hier alle vragen wilt stellen en ook anderen wilt voorzien van antwoorden op hun vragen.

Verder spreek ik de hoop uit dat de deelnemende leden een fijne en volwassen tijd tegemoet gaan.
Tevens verzoek ik jou om het reglement aandachtig door te nemen zodat je weet en begrijpt waar je geacht wordt aan te houden om het voor iedereen makkelijk te houden.

Voor gasten zijn niet alle boards zichtbaar, dat gebeurt pas na registratie als forumlid.
Na de registratie kun je volledig deelnemen aan het forum en zullen er meerder boards zichtbaar en bruikbaar worden.

Het forum is als volgt ingedeeld:

Voor analoge vraagstukken.
Voor digitale vraagstukken.
Voor modelbaanbouw vraagstukken.
Voor scenery vraagstukken.
Voor elektrotechnische vraagstukken.
Voor ombouw, onderhoud locomotieven vraagstukken.
Voor 1:87 modelauto vraagstukken.
Voor verouder- technieken) vraagstukken
En nog veel meer onderwerpen welke betrekking hebben op de hobby.

Veel plezier, voordeel en een fijne tijd toegewenst van/op het Forum, je bent van harte welkom.
 
Fotografen met passie.
The following users thanked this post: Hans van Loon, Arj