Auteur Topic: baanplan  (gelezen 3208 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spoorbijster

  • Gast
baanplan
« Gepost op: 9 maart 2013, 17:57:59 »
Hieronder eindelijk mijn beloofde baanplan. Het middendeel (met station) wordt uitneembaar en het geheel is verrijdbaar, zodat rondom voldoende ruimte te maken is. Blauw = 0, geel = +1, rood = +2, oranje = helling. Er zijn 7 modules (A t/m G) elk voorzien van 6 te koppelen 'ring'leidingen. Verdeelplaten en S88-N prints zijn gepland per module, zodat de overige bedrading kort kan zijn.
Ik wil 3 terugmeldsecties per perron- en passeerspoor (14) maken en verder overal een melding per ca. 50 cm, afhankelijk van de te voorziene mogelijke stopplaatsen. Het doel met deze baan is om, ook als ie gebouwd is, telkens nieuwe rijschema's te kunnen aanmaken. Alle routes, op eventueel het schaduwstation na (met de klok mee), zouden in twee richtingen te berijden moeten zijn. Is ??n booster voor het achterste deel (E-G) dan voldoende als de digitale ring all??n voor het rijden wordt gebruikt (max.6 locs)?
Ik hou van luchtkastelen, als ik het maar weet!

Hartelijke groet, Jan

P.S. Omdat het proefbaantje op het onderstel ligt, is het nu lastig een overzichtelijke foto daarvan te maken.