Vandaag een drukke dag gehad

Erg leuk maar wat een bende hahaha er was hier een bom ontploft van kersthuisjes, piepschuim en weet ik veel allemaal nog meer haha.
Tijd voor foto's :

De kast waar het op komt te staan, dus we hebben maar beperkt de ruimte.

Overal maar wat neer gekwakt hahaha tis dat er nog geen bomen staan maar zag door de bomen het bos bijna niet meer lol.

Hier begint het al enigzins vorm te krijgen, bijna alles staat, in het midden achterin komt het nog wat omhoog vind ik nu nog te laag staan en op dat gedeelte komen ook nog 2 huisjes die worden volgende week bezorgd.

En hier staan de huisjes en kraampjes eigenlijk zoals ik het ongeveer wil hebben.
Het zijn nog niet allemaal mooie dure lemax huisjes maar dit is echt om te proberen, en heb liever dat onze kat deze kapot maakt dan die hele mooie huisjes

Ik ga gewoon elk jaar wat huisjes bij kopen en vervangen zo blijft het ook nog betaalbaar.
Ondertussen is mijn ventje bezig geweest met een brug voor in het dorp. De basis is van piepschuim :

En daarna ingesmeerd met muurvuller (ook te zien op de foto

)

Kortom een productief dagje gehad, nu alles weer netjes aan kant en genieten van de eigen gemaakte babi ketjap