Ga dit zeker in de gaten houden, daar ik zelf op mijn plein ook een aantal kraampjes wil, en dit toch een mooie en goedkope oplossing is.
Ben ook benieuwd naar de handelswaar die op de kraampjes komt, waar je dat van gaat maken
Hoi Rick,
Het kost alleen maar een doos lucifers, een servet of zo en een beetje houtlijm.

Een markt doet het altijd goed op een modelbaan. Bij mij is het ook weer gaan kriebelen toen ik Tom bezig zag met z'n marktje.
Wat ik gebruik als handelswaar weet ik nog niet ..... ik zie wel. Volgens mij kan dat niet zo moeilijk zijn om iets te vinden wat je er voor kan gebruiken.
--------------
Vanmiddag terug gegaan naar huis van de camping. 'sNachts veel te koud daar. Volgend weekeind misschien nog even en dan gelijk de caravan maar meenemen en opbergen.
Thuis een stuk makkelijker werken aan de marktkraampjes. Alles wat ik nodig hebt heb ik hier bij de hand. Heb gelijk een stukje gedaan aan de kraampjes. Helaas ben ik er met inpakken een paar kwijtgeraakt. Ook een paar kramen gebroken maar dat is zo weer geplakt. Misschien later nog een paar kraampjes maken zonder zeil voor de afwisseling. Hier het laatste resultaat.