Vandaag de dag doorgebracht bij mijn familie en mijn ouders waren zo aardig om weer eens wat huizen mee te nemen, die ik kan gaan opknappen. Ik weet nog niet zeker of ik al deze gebouwen op mijn baan ga plaatsen. Uiteindelijk speelt de fantasie ook een grote rol, dus wellicht kom ik hier terzijnertijd toch nog op terug. Voor nu geeft het mij de mogelijkheid om eens te experimenteren met het verouderen van deze gebouwen en om eens te kijken hoe ik hier verlichting in kan gaan aanbrengen (eerst maar eens beginnen met het stof van de gebouwen af te halen):
Een Nederlands gemeentehuis (eventueel wel om te zetten, zodat het bruikbaar wordt voor mijn baan):

Een vrijstaande woning:

Een woning met een aardige veranda:

Dit zou wellicht ls cafe te gebruiken zijn (er komen al herinneringen van dienstreizen aan het Zwarte Woud naar boven

):

Zo heb ik tijdens die dienstreizen, de nacht ook wel eens doorgebracht in een hotelletje dat erg lijkt op het volgende gebouw, maar ook heb ik dit soort gebouwen als winkel gebruikt gezien (toch wel handig al die reisjes):

Een kerkje (ik vind hem erg klein en qua uitstraling niet echt mooi, dus deze zal waarschijnlijk geen plek gaan krijgen:

Een vervallen schuurtje, dat eigenlijk altijd wel te plaatsen is

Het volgende gebouw vond ik altijd erg aardig en kan denk ik ook goed functioneren als een hotel (bij klanten aan de Bodenzee regelmatig in een soortgelijk hote gezeten):

Eerst maar eens zien dat ik daadwerkelijk kan gaan beginnen op het zichtbare deel van de baan en dan maar eens bepalen welke stijl en regio ik als voorbeeld wil gaan gebruiken. Zoals gezegd ik heb in ieder geval de mogelijkheid om eens wat dingen uit te proberen.