Auteur Topic: Proxxon vs Dremel  (gelezen 1008 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rthuinte

  • Gast
Proxxon vs Dremel
« Gepost op: 26 augustus 2012, 14:28:24 »
Tot op heden werkte ik met een goedkope versie van een "dremel" (gekregen en vandaar was ik blij met elke actie die ik ermee uit kon voeren), echter deze heeft het helaas begeven. Aangezien ik nog wat slijpwerk over heb in mijn schaduwstation, wil ik zo spoedig mogelijk een vervanger zoeken en wil hier een goede keuze maken vooral met het oog op kwaliteit. Op diverse internetsites heb ik gelezen dat Proxxon qua kwaliteit er boven uit steekt.

Ik was benieuwd wat jullie mening / ervaring hiermee is en wellicht kunnen jullie aangeven waar ik op moet letten (er zijn uitvoeringen die een externe voeding nodig hebben en uitvoeringen die direct in het stopcontact te steken zijn)?

Wellicht hebben jullie zelf al goede ervaringen met een specifiek type, zodat ik dit mee kan nemen in mijn overweging.

Alvast bedankt !

Groeten!

Offline Kees

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 205
  • Geslacht: Man
  • WinDigiPet
Re:Proxxon vs Dremel
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2012, 14:55:59 »
informeer een0s bij Riny of kijk op zijn site wat hij op dit gebied (nog) te koop heeft.

Gr. Kees
Treinen WDP 2012 pr. Laptop win 7 64 bit Tams(rijden), CS1(schakelen) terugmeldingen over HSI usb 56 loks K-en C rail K83, K83 met relais, littfinski schakeldecoders 12 boosters.
FCS WDP 2012 pr. Laptop win 7 64 bit CS2(schakelen), terugmeldingen over HSI usb, Dc en AC voedingen, K83 met relais.