Na een mailtje gehad te hebben maar eens even hier weer wat actiever worden..

Alweer bijna een jaar geleden maar hier een kleine update.
Naast modelspoor heb ik momenteel niet veel tijd ben nu fulltime aan het werk in de gehandicaptenzorg en heb een schat van een vriendin.
Daarnaast wel wat bezig met modelspoor maar vooral verzamelen voor mijn toekomstige baan.
Momenteel heb ik naast het bekende "M?rklin" 3rail systeem ook enkele trams gekocht die 3 rail via de bovenleiding gaan rijden.
Ook heb ik een flink aantal bouwkits gekocht om een stuk van een stad te gaan maken.
Ook heb ik daar veel scenery bij elkaar gescharreld zoals neon reclame voor aan de muur poppetjes veel auto's en van mijn vriendin de welbekende Amsterdammertjes gekregen.
Nu moet ik eens kijken hoe ik dit alles mooi kan verwerken. Ik heb besloten om niet teveel tramspoor en spoor op me baan te hebben zodat dit niet een overkill wordt. Het belangrijkste is dat het allemaal realistisch oogt.
Goed genoeg geluld eens even wat foto's plaatsen van wat ik onder andere bij elkaar heb gesprokkeld om een klein beetje beeld te geven.
Hier 1 van de trams van het merk Lima wat reclame heeft van Javaanse Jongens. De tram zelf is op en top Duits en heeft echt bestaan. Toch door de reclame vind ik hem leuk om te hebben en heb ik in ieder geval iets..

Hier een bouwkit van Caf? de Engel die een echt interieur krijgt (benedenverdieping) en Amsterdammertjes. Daarnaast probeer ik veel Niet duitse automerken te verzamelen. Dit vanwege ik op erg veel foto's zie dat er veel niet Duitse automerken in Nederland zijn en het iets realistischer te krijgen.. De Amsterdammertjes zijn overigens van Tilly models. Dit alles overigens van mijn vriendin gekregen die de hobby ook erg leuk vindt.

Als laatste nog een line up van enkele treinstellen die de stoptrein diensten gaan draaien en van en naar het hoofdstation rijden. Dit alles rijdt nu nog op het eindstation Luntershoven wat nog steeds bestaat. Enkel zal dit niet meer jaren duren voordat de hamer erin gaat...

Hopelijk hebben jullie een beetje beeld wat er in de toekomst te wachten staat. Het idee wat ik heb zit al in mijn hoofd nu nog eens op papier zien te verwerken..

(lastige klus)
Groetjes,
Antal