Goeiemiddag
Ik ben Timothy Declercq, reeds lang gefascineerd door modelbouw treinen, landschappen.
Ik heb in mijn appartement de ruimte/kamer om een baan te ontwerpen.
Mijn papa heeft reeds lange tijd een Marklin Trein. Dit is een analoge M-rails baan. Met 3 locs. Maar met deze baan hebben we nooit meer gedaan dan eens opbouwen in de woonkamer, weer afbreken en ondertussen dromen dat het toch leuk moet zijn om een echt landschap met trein te hebben.
Nu heb ik een winkel leren kennen waar ik materiaal voor modelspoorbouw kan kopen. Ik heb een digitale startset van Marklin gekocht met enkele uitbreidingssets. Koppel stukken voor C <=> M rails en de droom om een echte baan te ontwerpen is gestart.
Ik heb veel gelezen, youtube bekeken, en forums gelezen.
Ik ben er zeker van dat ik nog veel "fouten" maak, reeds ondervonden

. Maar al doende leert men.
Ik ben in doe het zelf winkels achter houten latten geweest en osb plaat en ben begonnen.
Ik had eerst 3 tafels gemaakt van 1,35m breed, maar dit vond ik niet handig, dus heb deze tafels in 2 gedeeld.

Mijn droom is om een landschap te creƫren met hellingen. Waar er ook geskied zal worden? (statisch wel int begin)
Mijn eerste skiliftje die ik wil introduceren:

Ik heb al uren versleten met plannen tekenen, uitproberen. Weer aanpassen.
Gisterenavond was dit een voorlopige versie.

Ik heb vandaag reeds een 3e hoogte aangebracht. Na veel zoeken kunnen aansluiten op track. Hiervan heb ik wel geen foto, ik zal nu eerst alles eens vastzetten en track goed ondersteunen.
Mvg
Timothy