Het enige wat ik wil zeggen is dat negatieve "roep" kritieken zullen bijdragen tot het verdwijnen van dit soort kleine merken, en dan ben je voor Nederlandse modellen, afhankelijk van de grote, niet-Nederlandse merken.
Ik wilde even op jouw stelling reageren Anne.
Als Artitec zou verdwijnen is het alleen maar omdat ze niets verkopen door dat ze een slechte prijs/kwaliteit leveren.
De DE1 en DE2 modellen zijn gedurende een aantal jaren bij diverse fabrikanten in China voor productie ondergebracht.
Steeds was het volgens Artitec zo dat: "de producten niet aan de kwaliteitstandaarden van Artitec voldeden"
Nou ik kan je verzekeren de modellen zien er fraai uit, maar pas als je gaat rijden kom je de tekortkomingen tegen.
En ik ga niet zoveel geld in een vitrine zetten, dus blijf ik ze lastig vallen, met mijn klachten.
Jouw stelling dat wij de macht hebben dit soort leveranciers uit de markt te duwen is (vergeef me de uitdrukking) onzin.
Dan zou je helemaal nergens meer wat over kunnen schrijven.
En dan dicht je de bevolking van dit forum te veel toe.
Het is voor mij in ieder geval een bedrag van 644 Euro (DE1 en DE2), waar ik niet met plezier naar kijk.
Over de 3700 zijn alleen maar positieve meningen te lezen, dus waarom kan dat wel?
grt Piet.