Maar goed, Waar ben ik nu mee bezig?
Al heel lang liep ik met de gedachte om een groot station te bouwen. Op mijn vorige baan was er echter geen ruimte voor een dergelijk groot station dus daarom ben ik er nooit aan begonnen. Mijn baan bestaat niet meer en toen ik dus weer zin kreeg om een project op te pakken dacht ik, 'waarom dan niet dat station?' Toen ben ik eens gaan kijken wat ik aan onderdelen in de dozen had zitten, en daar kwam ik de onderdelen van station Mittelstadt tegen. Tenminste;... zo was het mij ooit verkocht. Bij nader inzien bleek dat station Mittelstadt een kleinere versie is van station Bohn en met de hoeveelheid onderdelen die ik heb, lijkt het meer op station Bohn dan op Mittelstadt. Na nog wat uitzoeken van de onderdelen lijkt het er nu op dat ik één station Mittelstad en ongeveer een half station Bohn aan onderdelen heb. Genoeg onderdelen dus om een groot station te bouwen.
Ik had altijd in gedachten dat het station dat ik wilde bouwen een kopstation moest worden. Maar als ik ooit weer een baan ga bouwen, wil ik dit station wel in kunnen op de nieuwe baan. Een kopstation is dan niet zo handig omdat ik als analoge rijder wil dat mijn treinen rond kunnen rijden. Daarom heb ik nu bedacht om stationshal te bouwen in de stijl van een kopstation maar met verlaagde sporen die onder dit station door rijden.
Volgen jullie mij nog? want ik realiseer me nu dat dit wel heel veel tekst is zonder plaatjes!
Maar zodra ik herontdekt heb hoe ik plaatje kan plaatsen ga ik dat zeker doen.

Groeten,
Gert-Jan