Producten in de Spotlight > Web- en modelbouwwinkels

Kennen jullie deze webshops?

(1/2) > >>

Charles:
Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar de klassieke hondekop en die is er in drie smaken: geel; groen; Benelux. Het is blijkbaar een veelgevraagd item, want de bekende webwinkels hebben 'm niet. Om specifieker te zijn: ik zoek naar H0 2-rail DC gelijkstroom en dan het 'tweetje' als uitvoering.
Echter, dankzij de zoekrobot kom ik twee webshops op het spoor die het wèl uit voorraad zouden kunnen leveren. Dat verbaasd mij omdat alle andere (web)winkels uitverkocht melden.
Het gaat om deze twee webshops: Johan Voerman en Treinenbeurs. Kijkend naar de voorwaarden van Treinenbeurs lees ik dat voorraadinformatie niet gekoppeld is aan de webshop... Opmerkelijk.

Ben nu belangstellend of deze genoemde webshops bekend zijn bij jullie en ben tevens belangstellend naar ervaringen.
Op mp is er genoeg aanbod, maar daar koop ik zelden iets vanwege de slechte naam van die verkoopsite.

PietB:
Ik heb al 16 jaar hele goed ervaringen met Johan Voermans.
Daar kun je gerust zaken mee doen.

grt Piet

Rob:
Hoi Charles,

Ik heb geen ervaring met de Treinenshop, wel met Johan Voermans. Goede ervaring ook.
Je kunt via zijn website bestellen, maar niet direct betalen. De rekening gaat dan via de mail. Ik heb alleen onderdelen bij hem gekocht. Goede communicatie (ook als onderdelen even niet op voorraad zijn) en snelle levering.

Rob

henkiehenk:
deze heefd ook veel in de verkoop ,,
https://www.cc-rails.com/?gclid=Cj0KCQjw7pKFBhDUARIsAFUoMDZ8NStP8Y9eEk4fy9sONCMtNtGYUJ2kL7BHvNpSTLXkANG2aJfJLlEaAhWWEALw_wcB
ook dc ,
ik zou toch maar op marktplaats kijken daar staan ze geregeld op

Charles:
Dank voor jullie reacties.
Voermans is volgens jullie een bekend en goed adres, dus ga ik daar informeren :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie