Hi Tony,
Ik kon het toch niet laten te reageren op je interessante samenvatting van je meesterwerk!
Rails: waarom Weinert Mein Gleis? Denk omdat je lange flexibele stukken nodig hebt.
Ziet er ook goed uit qua rails. Beter dan Rocoline. Zeker niet met die lelijke bedding.
Wissels: alles servo's (MP4 / MP5 van MTB)?
Altijd mooi als je nog H0 Fleischmann lok's laat rijden!

Heb je die keerlusmodule al besproken op het forum?
Neem aan dat YaMoRC volledig NAAR TEVREDENHEID de plaats van Digikeijs heeft ingenomen?
Het is natuurlijk doodzonde dat het NL Digikeijs ermee moest stoppen. Gelukkig is Karst Drenth in het gat gesprongen en heeft de plaats ingenomen.
Ik hoop dat zijn problemen met Chinese toeleveranciers inmiddels over zijn.
Belangrijk is dat er nog steeds een meer betaalbaar NL alternatief is voor de Roco Z21 centrales en decoders, die significant duurder zijn.
Zeker als de Roco digitale startsets met de witte Z21 zijn uitgerust, die veel minder kan dan de YaMoRC centrale.
Overigens had ik, naar tevredenheid (!), alleen Digikeijs hardware op mijn baan, die mij ex-vrouw helaas stiekem heeft verkocht

Hierbij een nostalgisch plaatje (met een traan

)

En nu ben ik weer te spelen met analoge automatisering en reed contacten!?!?
Beste Tony: ga door met je project! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Zoals uit mijn eerdere bijdragen blijkt, heb ik meer belangstelling voor (digitale) automatisering dan voor scenery.
Maar toch vind ik ook dat indrukwekkend en hoop het een keer te mogen bewonderen!
Cheers!
Koos