Modelbaanbouw voor de liefhebber > Planning modelbaan

Baanplan Marhausen

(1/2) > >>

Mar:
Hallo allemaal,
Ik zag dat het alweer een paar maanden terug was dat ik mij enthousiast had aangemeld op dit forum. Maar druk druk druk .... heb ik nu pas tijd (genomen) om mijn baanplan te posten.  De beschikbare ruimte is 415 x 70cm. Links is de diepte van de baan ca 115cm ivm het klimspiraal. Het is een fictief eindstation in Midden-Duitsland met een leuk aantal rangeermogelijkheden o.a. door een aansluiting naar een bierbrouwerij en een brandstoffenhandel die is gecombineerd met een klein depot. Links gaat de baan via een klimspiraal naar het 32 cm lager gelegen schaduwstation. Ik heb nog even overwogen om daar een tweede station te maken maar voorlopig zie ik daar van af.  Eerst maar eens kijken hoe dit gaat. Inspiratie voor het baanplan vond ik in station Beerfelden (met een paar kleine aanpassingen), een klein plaatsje ergens onder Frankfurt. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groet
Mario


Mar:
Hallo allemaal,
Ik zie dat de tekening van het baanplan als downloadbaar bestand is toegevoegd. Weet iemand hoe ik het als een plaatje kan toevoegen? Dat leest wat prettiger.

Alvast bedankt,
Mario

Wim Corduwener:
Dag @Mar,
Je hebt gelijk: het leest wat prettiger als je direct foto’s in je bericht kunt plaatsen en werkt beter dan dat je op een linkje moet klikken.
Om foto’s te plaatsen kun je het best dit topic even lezen.
Succes!

Mar:
Ik ben benieuwd of dit goed gaat 


Mar:
Nee dus

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie