Onderhoud, reparatie en ombouwtechniek > Reparatie, aanpassen, bewerken, reinigen van rijtuigen en wagons

DD-AR Trix voorzien van functiedecoder

(1/2) > >>

John:
Hoi,

Ik heb een Trix DD-AR stuurstand waar ik een
Functiedecoder in wil plaatsen voor schakelen binnenverlichting en front/sluit verlichting
Momenteel zit er nog een soort van as-schakelaartje onder de stuurstand die is verbonden met het printplaatje in de stuurstand. De printplaat wil ik behouden omdat daar de leds van de front/sluit op zitten. het as schakelaartje wil ik weghalen.
Hoe sluit in de functiedecoder aan op de bestaande printplaat. Er zitten mij teveel componenten op en ik zoek eigenlijk de banen om de bestaande leds te kunnen aansturen.Voor duidelijkheid een foto toegevoegd.
De as/schakelaar die ik dus eraf wil halen en een sleper erop zetten voor de  stroom naar de functiedecoder kan niet als foto bijlage want mag Max 1foto erbij zetten.
De foto is  dus de printplaat die ik wil behouden maar waarop ik dus de functiedecoder moet koppelen.

Ik rij: H0, gelijkstroom, digitaal

Wim Corduwener:
Dag John,
Als je een foto wilt plaatsen dan kun je misschien beter de foto in je verhaal zetten. Dat maakt je verhaal duidelijker en het scheelt weer een klik. Bovendien kan niet iedereen je pdf-bestand openen.
Groet,
Wim

John:
Hoi allemaal,

Hierbij de foto bij mijn vraag nu niet in pdf maar gezipt als *PNG file. Hopelijk is deze wel direct te openen

VrGr
John

Wim Corduwener:

--- Citaat van: John op 19 december 2020, 14:30:11 ---Hierbij de foto bij mijn vraag nu niet in pdf maar gezipt als *PNG file. Hopelijk is deze wel direct te openen

--- Einde van citaat ---
Het zullen best wel bestanden zijn die te openen zijn, maar in mijn geval -ik werk met een iPad- moet ik eerst een bestand downloaden en dan kan ik het dan pas openen. Als je de foto direct in je bericht plaatst dan hoeft er helemaal niks geklikt of gedownload worden, maar zien we direct je foto.

Ik denk dat je het makkelijkst even een account bij MyAlbum of bij Flickr kunt aanmaken. Hier lees je hoe dat werkt.

John:
Nu met een foto in de tekst

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie