Wat denk je van deze kwaliteit?
Bob, ik dacht al wat staat ie hoog??? Blijkt het een telefoon te zijn.
Leuk gevonden maar wordt lastig tunnelportalen binnen te rijden.

Ik doe niet mee aan de discussie, omdat ik over dit onderwerp weinig weet. Moet de baan niet tot in de puntjes verzorgd zijn wil je een leuke film daarvan kunnen maken?
Ik bedoel dat dan ook de onzichtbare gedeelten, zoals bijvoorbeeld tunnels in bergen en schaduwstations, met veel aandacht met worden afgewerkt.
Het lijkt me niet leuk om in een tunnel te rijden of een schaduwstation binnen te lopen dat afgewerkt is met papier en piepschuim, bijvoorbeeld!
Bij mij zijn de tunnels de eerste 20 ? 30 cm afgewerkt, maar daarna niet meer.
Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
Roel,Waarom zou je niet in de discussie mee kunnen doen?
Als je op voorhand eventuele vragen stelt, net als nu, heb je straks alle wijsheid (als die er zou zijn) in ieder geval binnen.
Uiteraard is een niet afgewerkte tunnel niet echt representatief en een baan mag dan uiteraard ook wel een beetje aangekleed zijn voordat je alles op youtube zou plaatsen. Al heb ik aan dat laatste weinig boodschap.
Ik geef in deze test fase alleen de vooruitgang (of achteruitgang) weer, met doel de info te delen.
Persoonlijk ben ik er een voorstander van om, voor het inrijden van de tunnel, in de montage een fade-out te geven, komt een treinstel te tunnel weer uit dan kan men in de montage met een fade-in weer verder gaan.
Alleen zie ik bij pro banen ook wel een films voorbij komen waar men het skelet van de onderbouw ziet.
Ik ben van mening, maar wie ben ik, dat men dit zelf bepaald wat men wel of niet wil laten zien.
Maar voor het detail en perfectie, betreffende zicht op de onderbouw, zou ik het zelf niet opnemen (tonen) in een filmopname.