Modelbaanbesturing > Vraagbaak voor beginners en herintreders

Blokbesturing.. aanleggen voor dummies.

<< < (2/7) > >>

Anne W:
Ja dat is weer te ver weg of niet ver genoeg weg, ik heb een "R-collega" in de Algarve wonen, daar kan ik goed mee "praten" over de e-mail.

Groet, Anne W

Jacob:
Dag Anne,
Ben wel een groot gedeelte van jaar in Frankrijk maar ook in NL  ( Doetinchem)

Dank ook voor reactie, het toeval wil dat ik  12 en 13 mei a.s. in Den Bosch ben..... wil graag komen kijken.... heb je adres voor me..?
Eerlijk gezegd snap ik na al het gelees en gestudeer er nog geen syllabe van hoe ik dit moet inkleden...

Groet,
Jacob

Anne W:
Beste Jacob,

Voor het adres van de MSG/Den Bosch zie  https://www.msgdenbosch.nl/cms/, op een dinsdagavond kun je altijd, onder het mom van "even kijken of de club wat is voor me", binnen kijken.

Wel even coördineren met mij, als we toevallig een ledenvergadering hebben dan mag je er niet in........

Dinsdag of woensdag overdag kun je ook bij mij komen kijken, ik woon op 13 km van Den Bosch, maar..........in de maand mei kunnen we met de sleurhut op pad zijn, dus coördinatie is echt nodig.

Overigens zit er in Ruurlo ook een soort modelspoor "instituut", daar kun je ook kijken en praten, minimaal één baan heeft terugmelders, https://www.hulshofmodeltreinen.nl/

Groet, Anne W

Jacob:
Dag Anne,

Toeval bestaat niet. .... wij zijn met onze sleurhut in Helvoirt, ( mijn vrouw heeft een reunie in Den Bosch) op 13 mei, vandaar....
Had gehoopt de 13e overdag dan te kunnen kijken c.q. spreken.. gaat kennelijk niet, de 14e rijden wij door richting Portugal en Spanje ( onz kids en klein- zijn in ons huis in frankrijk vandaar)....

Dank voor Ruurlo tip, ga ik nog kijken dan

N.B. Mijn Fleischman draaischijf werkt met Esu decoder, bedien hem met EsuEcos, maar  de schijf stopt bij elke verbinding, ik moet steeds op de Ecos aantippen dattie een stapje verder moet....
Enig idee wat ik hier verkeerd heb gedaan..??

Mvg.

Jacob

Anne W:
Beste Jacob,

Nee met de draaischijf kan ik je niet helpen, geen ervaring, verder is 13 mei nog ver weg, als ik thuis ben kun je altijd bij mij komen kijken en ik kan je veel over terugmelden en systemen laten zien.

Groet, Anne W

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie