Hallo mannen,
Ik wordt nergens nerveus van hoor. Ik hobby vrolijk verder.
Dat lange lijstje met to do dingetjes maak ik zelf steeds langer is, er wat af dan verzin ik wel weer wat nieuws.
Kijk, wil ik verlichting via een decoder in rijtuigen dan is het gelijk maal 14 complete stammetjes. gem. 4 rijtuigen per stam
Moeten er poppetjes in gelijmt dan is het maal 600. locomotieven weatheren x 64 Lantarenpaaltjes plaatsen en aansluiten x 100
Rail ballasten x 8 millard steentjes. eigen boompjes maken x 200.

Ik ben vorige week bij Jaap vriend geweest. Een zeer hartelijke ontvangst incl. koffie en erg veel nuttige tips gekregen en mooie dingen
gezien. Gelijk maar de nodige scenery materialen gekocht die je elders moeilijk kunt krijgen maar toch essentieel zijn om je baan natuurgetrouw te
kunnen aankleden.
Tom de foto's komen van de telefoon. Ik heb nog een schitterende camera met allerlei lenzen alleen zitten daar nog filmrolletjes in.
Ik heb 1 digitale camera uitgeleend aan 1 van de kids en een andere heb ik gisteren weer in ere (lees opgezocht en batterij opgeladen)
hersteld, zal deze voortaan gebruiken wellicht dat dat een stuk scheelt. Zal dat vandaag eens uitproberen op het forum.
Gr. Kees